גבר אנונימי פנה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי, DEIDRE, וחשף כי הוא יוצא כעת עם אישה מדהימה אך חושש שה"פטיש" שלו יבריח אותה.

בפנייתו הוא כתב לה: "הכרתי אישה מאוד מיוחדת. למרות שאני אוהב נשים, אני אובססיבי לרגליים של גברים. אני בן 28 ויש לי את הפטיש הזה מאז שהתחלתי לגלות את המיניות שלי".

כפות רגליים (צילום: אינגאימג')
כפות רגליים (צילום: אינגאימג')

הוא המשיך: "אני חושב שיש קשר לילדות שלי כי כשהייתי קטן, חבריו של אחי היו מכריחים אותי לנשק את רגליהם. כיום אני צופה בפורנו של פטיש רגליים ובתמונות של רגליים של גברים באינטרנט".

"במהלך הקיץ, קשה לי להתאפק ולא לבהות בגברים בכפכפים או סנדלים. פעם חשבתי שאולי אני בכלל הומוסקסואל, אבל אני לא בטוח. אני מאוד רוצה שהקשר החדש עם אותה האישה יסתדר אבל אני מרגיש שהפטיש שלי רק מתגבר. הדבר האחרון שאני רוצה הוא לבגוד בה".

כפות רגליים (צילום: אינגאימג')
כפות רגליים (צילום: אינגאימג')

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לאנונימי: "סביר להניח שהפטיש שלך נובע מניסיון הילדות שלך. פטיש לכפות רגליים הוא נפוץ מאוד ויש מדענים שחושבים שבגלל שכפות הרגליים קרובות לאיברי המין, משהו במוח שלנו מגיב למגע שם. אם מערכת היחסים שלך מתפתחת, סמוך על החברה החדשה שלך. אם היא יודעת שאתה מנסה לשלוט בזה, היא אמורה להבין".