לורי וג'ורג' שאפל, שהחזיקו בתואר "התאומים הסיאמיים המבוגרים בעולם", הלכו לעולמם בגיל 62 בבית חולים בפנסילבניה, ארה"ב. סיבת המוות טרם פורסמה.

השניים, שנולדו עם גולגולות מחוברות חלקית וחלקו 30% ממוחם, התעלו מעל אבחנותיהם של הרופאים שצפו כי לא יעברו את גיל 30. לורי נהנתה מיכולת תנועה מלאה, בעוד ג'ורג' - שנולד כנקבה אך עבר ניתוח לשינוי מין - סבל ממום בעמוד השדרה (spina bifida) ונעזר בכיסא גלגלים שלורי נהגה לדחוף.

ג'ורג' פיתח קריירה מצליחה כזמר קאנטרי, בעוד שלורי שיחקה באולינג לעתים קרובות ואף זכתה בתחרויות. בשנות ה-90 הם עבדו בחדר כביסה של בית חולים, ותיאמו את המשמרות סביב הופעותיו של ג'ורג'. הפריצה הגדולה של שלו כזמר קאנטרי הובילה אותם למסעות ברחבי העולם, והם זכו לבקר בגרמניה וביפן.

לורי וג'ורג' עוררו הדים תקשורתיים רבים כאשר ג'ורג' - שנולד כ"דורי" - הציג עצמו כטרנסג'נדר. הם הפכו לצמד התאומים הסיאמיים הראשון מאותו המין שזוהו עם מגדרים שונים, לאחר שיצא מהארון בשנת 2007. בשלב זה, הוא החליף את שמו מריבה - שם שאימץ לכבוד האלילה שלו ריבה מקנטייר, מכיוון שלא אהב את השמות החרוזים שלהם - לג'ורג'.

התאומים חיו באופן עצמאי בדירה בת שני חדרים בפנסילבניה, וחילקו את זמנם בין תחביביהם הנפרדים. הם ישנו לסירוגין בחדרים זה של זה והתקלחו בנפרד, תוך שימוש במחיצה. בראיונות, לורי הדגישה את החשיבות של עצמאות ופרטיות עבורם.

"אני נוכחת פיזית, וזהו", אמרה. "רק בגלל שאנחנו לא יכולים להיפרד פיזית, זה לא אומר שאנחנו לא יכולים ליהנות מפרטיות עם אנשים אחרים או עם עצמנו. גם לתאומים סיאמיים יש חיים פרטיים". לורי וג'ורג' השאירו מאחוריהם את אביהם, שישה אחים ואחיינים.