אישה מברזיל נעצרה לאחר שהביאה גופת גבר בן 68 - שמת שעות קודם לכן - לסניף בנק כדי לקחת הלוואה בשמו. התנהגותה והמראה החריג של גופתו של האיש עוררו את חשדותיהם של הפקידים ואלה הזעיקו את המשטרה למקום.

אריקה וייריה נונס הביאה את הגופה בכיסא גלגלים לסניף בנק בפרבר של ריו דה ז'נרו, ואמרה לפקיד שהאיש מעוניין לקחת הלוואה בסך 17,000 ריאל (כ-12,300 ש"ח), כך על פי סרטון ממצלמות אבטחה. לאחר מכן, החזיקה עט בידו של הגבר ואמרה: "דוד, אתה שומע? אתה צריך לחתום", כך על פי הצילומים.

"הוא לא אומר כלום, ככה הוא תמיד", אמרה והוסיפה: "אם אתה לא מרגיש טוב אני אקח אותך לבית החולים". הפקיד החל לחשוד כאשר ראשו של הגבר נפל לאחור שוב ושוב ולאחר התייעצות מהירה עם צוות הבנק, הם החליטו להזעיק את המשטרה המקומית שעצרה את נונס.

היא הואשמה בביזיון גופה ובניסיון גניבה באמצעות הונאה, כך על פי עיתון הברזילאי "O Dia". סיבת המוות של הגבר אינה ידועה. "היא ידעה שהוא מת. הוא היה מת לפחות שעתיים", אמר פאביו לואיז סוזה, חוקר במשטרה, לתוכנית חדשות הבוקר "Bom Dia Rio", אתמול (רביעי).

"מעולם לא נתקלתי בסיפור כזה ב-22 שנותיי כשוטר". עוד הוא אמר שהמשטרה בודקת אם לנונס יש קשר כלשהו בכלל למנוח. עורכת דינה טענה שהגבר מת בבנק, אך ניתוח פתולוגי קבע שהוא מת קודם לכן תוך שכיבה, כך דווח ברויטרס.