גבר אנונימי פנה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי, DEIDRE, בטענה שאשתו כבר לא "בקטע" - הסיבה: היא רוצה מישהו עם איבר מין גדול יותר. בפנייתו הוא כתב: "מאז שאשתי התלוננה על גודל הפין שלי, העניינים מתוחים בינינו. עכשיו אני חושש שלעולם לא אצליח לספק אותה. אני בן 46, אשתי בת 41 ואנחנו יחד כבר 13 שנים". 

"זה הוגן לומר שהפין שלי קטן יחסית ואפילו כשהוא זקוף הוא לא עובר את ה-10 סנטימטרים. למרות שברור לי שהמידה שלי לא אידיאלית, מעולם לא נתתי לזה להשפיע על חיי המין שלנו וחשבתי שלאשתי לא היה אכפת".

למרות שבעלה השקיע בחדר המיטות - זה לא הספיק לה (צילום: אינג'אימג')
למרות שבעלה השקיע בחדר המיטות - זה לא הספיק לה (צילום: אינג'אימג')

הוא המשיך: "ממשחק מקדים ועד צעצועי מין - לספק אותה תמיד היה בראש סדר העדיפויות שלי במיטה. אבל לפני כמה ימים, משום מקום, היא פתאום התחילה לדבר על זה שהיא רוצה לשכב עם גבר שיש לו פין גדול. כששאלתי אותה למה היא מתכוונת, היא אמרה שאני 'קטנטן' ושהיא רוצה להיזכר איך זה מרגיש שמישהו 'נוגע בדיוק במקום הנכון' ".

"מאז היא לא שחררה מזה. כל פעם שאנחנו מקיימים יחסי מין היא מעירה הערות ולמרות שאני מנסה לעשות כמיטב יכולתי, נראה שזה אף פעם לא מספיק. בהזדמנויות רבות שאלתי אותה מה אני יכול לעשות כדי לרצות אותה אבל היא ממשיכה להתחמק ממני ומסרבת לדבר על זה. הביטחון העצמי שלי נפגע מאוד אבל כל מה שאני רוצה זה להרגיש שאני אהוב עליה שוב. אני חושש שלעולם לא אצליח לתת לה את מה שהיא רוצה באמת".

הביטחון העצמי שלו התרסק (צילום: אינג'אימג')
הביטחון העצמי שלו התרסק (צילום: אינג'אימג')

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לו: "ההערות של אשתך נשמעות מוגזמות ולא נעימות. נסו לזכור שהגודל אינו הסוד לאורגזמה נשית. מעט מאוד נשים מסוגלות להגיע לסיפוק באמצעות חדירה בלבד. עם זאת, מגיע לך להרגיש אהוב ונחשק על ידי בת הזוג שלך ולכן צריך לטפל בזה".

היא סיכמה: "ספר לאשתך איך אתה מרגיש ותדגיש עד כמה היא פגעה בך. תסביר לה שאם היא מסרבת להתמודד עם זה, הנישואים שלכם ככל הנראה לא יחזיקו מעמד זמן רב".