לגלות שבן או בת הזוג בוגדים זה אף פעם לא קל, אבל לאישה הזאת חיכתה תפנית מפתיעה במיוחד לאחר שחשדה כי בעלה מנהל קשרים אינטימיים עם נשים אחרות ברשת ואף שולח להן תמונות עירום שלו.

האישה, שנותרה אנונימית, חשדה בבן זוגה לאחר שגילתה שיש לו חשבון באפליקציית היכרויות. היא התעמתה אתו על העניין, מה שהוביל לוויכוח סוער ולמעורבות של משפחתה. המצב אף הסלים כשאחיה היכה את בעלה באגרופים וכתוצאה מהאירוע הם נפרדו והוא עבר לעיר אחרת.

הייתה בטוחה שבעלה בוגד ואז גילתה את האמת, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
הייתה בטוחה שבעלה בוגד ואז גילתה את האמת, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

כשנה לאחר מכן, גילתה האישה את האמת המטרידה: השכן שלהם היה זה שיצר את הפרופיל המזויף והשתמש בתמונות של בעלה כדי לדבר עם נשים אחרות ברשת. מסתבר שהשכן הוריד את התמונות ממחשב הנייד של הזוג, אותו הם השאילו לו בתקופת הקורונה, כולל תמונות אישיות שלה ושל בעלה.

לאחר שגילתה מי הסתתר מאחורי הפרופיל באפליקציית ההיכרויות, האישה רצתה לתקן את היחסים עם בעלה אך חששה שכבר מאוחר מדי. היא פחדה שהוא ידרוש להתגרש למרות האהבה הגדולה ביניהם. הפוסט שלה ברשת זכה לתגובות רבות, חלקן תומכות וחלקן פסימיות לגבי הסיכוי להציל את הזוגיות.

כבר לא רצה לחזור אליה (צילום: אינג'אימג')
כבר לא רצה לחזור אליה (צילום: אינג'אימג')

כמה חודשים לאחר מכן, האישה עדכנה את הפוסט וסיפרה כי הם אכן שוחחו על הכל, אך בעלה עדיין מעוניין להתגרש. "הוחלט שהנישואים שלנו לא ניתנים לתיקון ועלינו להמשיך הלאה בדרכים נפרדות", כתבה. "הוא כרגע בטיפול וביקש שלא יהיה לנו יותר קשר בעתיד. אני מתכוונת לכבד את רצונו ולהמשיך לתקשר אתו דרך עורך הדין שלו בנוגע לילדים".

האישה ציינה שאחיה התנצל על מעשיו והביע חרטה עמוקה. "מדובר בסדרה של אירועים מצערים ששינו חיים רבים ולקחו מאיתנו את האהבה והאושר המשפחתי", סיכמה.