המקרה שלפנינו הדהים אפילו את עורכי הדין שעוסקים בתחום. בני זוג מצפון הארץ שנישאו לפני יותר מעשור והביאו שני ילדים לעולם, משתכרים יחד בסכום של שבע ספרות בשנה - הבעל מתחום המשפטנות והאישה מעסקי החשבונאות.

במהלך שנות הנישואין הראשונות, מספרת האישה לעורכי הדין שרין ואורן סולן, הבעל נהג להגיע הביתה אחרי העבודה, ממש עם החשיכה. "הוא לא היה נכנס הביתה לפני השעה 19:00-20:00 בערב. בשנים האחרונות הרחבתי את העסק שלי וצירפתי עוד חמישה עובדים ביניהם שלושה חדשים", סיפרה.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

קנה לאשתו שעון קיר ושתל בתוכו מצלמה נסתרת זעירה (צילום: אינג'אימג')
קנה לאשתו שעון קיר ושתל בתוכו מצלמה נסתרת זעירה (צילום: אינג'אימג')

לדבריה, בשלוש השנים האחרונות היא דאגה למטפלת צמודה לילדים מאחר וגם היא לא הייתה מגיעה הביתה לפני שמונה בערב. הבעל לא ממש אהב את זה והוא הפציר באשתו לעשות כמוהו, להתחיל מוקדם בבוקר את יום העבודה ולסיים אותו סביב חמש שש לפנות ערב.

"אני חייבת שעון גדול בחדר", אמרה לבעלה, "כדי להתעורר בזמן ולהתחיל מוקדם את יום העבודה". הבעל רכש לה שעון קיר גדול לחדר השינה ואחד נוסף לא פחות גדול גם למשרד שלה. "עכשיו תדעי מתי לקום בבוקר ומתי לחזור הביתה", הוא אמר לה בחיוך - ואז, היא סיפרה לעורכת הדין סולן מה עומד מאחרי "הדאגה" המוגזמת לעמידה בזמנים. 

עורכי הדין אורן ומורן סולן  (צילום: יחצ)
עורכי הדין אורן ומורן סולן (צילום: יחצ)

הבעל, כך מסתבר, התקין מצלמה זעירה בתוך השעון, שהופעלה מרחוק ותיעדה את פגישות העבודה של אשתו ואחרי חודשים ספורים התברר שלא היו שם רק פגישות עבודה. מלבד ההחלטה להתגרש, מבקשת האישה על פי עצת עורכי דינה לתבוע את בעלה על חדירה לפרטיות ופגיעה בשמה מול הלקוחות שלה. 

עוה"ד סולן הבהירה לאישה כי בעלה יכול היה לעקוב אחריה בכל מקום "אבל לא במשרד". היא הסבירה: "לצלם פגישות עבודה במשרד, גם אם אחת מהפגישות הרבות לאורך חצי שנה הייתה פגישה רומנטית - זוהי פגיעה בפרטיות הלקוחות ופגיעה באמינות המשרד שמחויב לשמירה על סודיות מוחלטת מול הלקוחות".

הבעל הודה במהלך פגישות ישוב הסכסוך שכשלו, כי צילם את המתרחש בתוך המשרד וכעת הוא עשוי לשלם על המעקב שלו ביוקר רב. בני הזוג עברו להתדיינות בבית המשפט לענייני משפחה כשהאישה תובעת מבעלה פיצויים בסך מיליוני שקלים על פגיעה במטה לחמה.