"מאהבת" בת 34 חשפה כי היא מרגישה אשמה על כך שקיימה יחסי מין ביותר מ-20 הזדמנויות שונות עם נשים נשואות - דו מיניות וסטרייטיות. לדבריה, היא מנהלת רומנים מסוג זה כבר שמונה שנים - ושמונה בעלים גילו על הרומן של בת זוגם עמה.

למרות הידיעה שמה שהיא עושה לא בסדר - היא אוהבת, לטענתה, את תחושת ה"ריגוש". היא פנתה באנונימיות ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי Deirdre, שם הסבירה איך הכל התחיל: "יום אחד הכרתי אישה באפליקציית היכרויות ונפגשנו במלון אחרי שני דייטים. למחרת היא הודתה בפני שהיא נשואה ושיש לה ילד. הייתי בהלם".

יחסי מין, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
יחסי מין, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

"הרגשתי אשמה על כך שקיימתי יחסי מין עם אישה נשואה, אבל היא הסבירה לי שעזרתי לה לחקור את הצד הזה של המיניות שלה אחרי ש'פינטזה להיות עם אישה' במשך שנים". לאחר שהאישה הנשואה ביקשה ממנה להיפגש שוב, הן מצאו את עצמן בסופו של דבר ברומן שנמשך כמעט שנה.

"מאז", היא המשיכה: "צברתי עוד הרבה מאוד חוויות, בעיקר עם נשים שנשואות לגברים". היא הסבירה שהיא מעולם לא התאהבה באף אחת מהנשים מאחר ו"מדובר בריגוש מהדבר האסור ולא ממערכות היחסים עצמן". היא כתבה: "למרות הכל אני יודעת מה הסיכונים ומה הנזק הפוטנציאלי שאני עלולה לגרום".

יועצת הזוגיות Deirdre, השיבה לה כי ייתכן שהיא גדלה עם "מחסור באהבה מההורים". קיום יחסי מין עם נשים הקנה לה ככל הנראה "הרגשה שהיא רצויה". עם זאת, מכיוון שכיום היא אדם בוגר, היא צריכה לעשות בחירות נכונות ולשלוט בהתנהגות שלה.