רונדה דייבר ביקרה בבית הקפה "סמית'ס" שבקינסטון, צפון קרוליינה, ארה"ב, לאחר תור אצל הרופא ב-30 באפריל. במהלך הנסיעה חזרה הביתה, היא קיבלה שיחת טלפון מהבנק שלה שהודיע לה ששכחה את כרטיס האשראי בבית העסק.

כשחזרה לבית הקפה, צוות העובדים סיפר לה שצילמו את שני צידי הכרטיס ופרסמו את התמונות בקבוצת פייסבוק מקומית כדי לאתר אותה. הבעיה היחידה הייתה שהכוונה הטובה של העובדים לא נשקלה עד הסוף. הם שכחו לטשטש את המספרים שעל גבי הכרטיס וחשפו את המידע האישי של דייבר לגולשים זדוניים.

כרטיס אשראי (צילום: ingimage/ASAP)
כרטיס אשראי (צילום: ingimage/ASAP)

בעקבות פרסום פרטי כרטיס האשראי של הלקוחה, בוצעו מספר רכישות בסך כולל של 2,000 דולר. "לא האמנתי שהם עשו את זה, אבל פחדתי שאצטרך לשלם על כל החיובים האלה", סיפרה דייבר ל-WCTI. למרבה המזל, מערכות האבטחה של חברת האשראי מנעו חלק מהרכישות.

"היו המון עסקאות ולא מעט סירובים – אבל גם הרבה חיובים עברו", אמרה הלקוחה התוסכלת. הבנק של דייבר חסם את החשבון המקושר לכרטיס, אך היא עדיין נאלצה להתווכח עמם על החיובים הכפולים.

עוד היא טענה שהחיובים בסך 2,000 דולר פגעו בה כלכלית. "אני חיה על הכנסה קבועה ואין לי כסף עודף בכל חודש כדי לכסות את החשבונות האלה שמישהו אחר חייב בכרטיס האשראי שלי", הוסיפה. דייבר כמובן, ערערה על כל החיובים והכחישה את העסקאות. בעלי "סמית'ס קפה" סירבו להגיב ל-WCTI 12.