ילנה רוסריו, אם ל-10 ילדים, נתקלת לעתים קרובות בשאלות חסרות רגישות מצד עוקביה ברשתות החברתיות. אנשים שואלים אותה לא פעם "כמה אבות יש לילדיך?", ומעלים שאלות גסות נוספות לגבי שימוש באמצעי מניעה וקבלת הטבות ממשלתיות.

בסרטון שפרסמה בחשבונה ברשת החברתית אינסטגרם, האם החליטה להשיב לגולשים ששאלו אותה שאלות פוגעניות מסוג זה. בסיוע בעלה מייקל, היא ענתה על השאלה הנפוצה "מכמה אבות הבאת אותם?" בקצרה: "זה האבא היחיד של הילדים שלי".

רוסריו ומייקל נשואים כבר 13 שנה, ותמיד רצו במשפחה גדולה. הם הורים לתשעה בנים: ג'מאל בן ה-15, מייקל ג'וניור בן ה-11, אנג'לו בן ה-10, ג'ימני בן ה-7, ארמאני בן ה-6, סינסיר בן ה-3, חאז'ה בן השנתיים, וקהיר - בתם הבכורה. למרבה הצער, בנם הרביעי, ארמני, נולד ללא רוח חיים.

למרות עמדתה הברורה, האם עדיין מוצפת בתגובות גסות מגולשים שמבקרים את בחירתם להביא לעולם עשרה ילדים. "לא שמעתם על קונדומים?", "השתמשו בקונדום!". בנוסף, הם סופגים גם האשמות כי הם מנצלים את ילדיהם לצורכי קצבאות. ,מי מכם עובד, מלבד כספי המסים שלי?", כתב גולש אחד. שנייה הגיבה: "מי משלם על כל הילדים האלה?".

מנגד, לא מעט מגיבים גינו את הערותיהם של רוב הגולשים והחמיאו לזוג ההורים על הכוחות והאומץ. "שאלה מזעזעת!", כתבה אחת מהעוקבות של רוסריו. שני הגיב: "מה זה צריך להיות כל השאלות הלא מכבדות האלה? ממש לא עניינכם!".