קטיה קורטז מסידני שבאוסטרליה, רואת חשבון לשעבר שהפכה לעובדת מין לפני כשלוש שנים, חשפה שהיא שכבה עם גברים נשואים רבים מאז שהחלה לעבוד בתעשייה. למרות זאת, היא לא רואה במעשיהם "בגידה".

לפי מה שסיפרה ל-The Sun הבריטי, כ-50% מלקוחותיה נשואים או נמצאים במערכת יחסים. היא מציינת שקשה לדעת בוודאות, כי לא נהוג לשוחח על מצב משפחתי בפגישה עם לקוח מאחר וזה "מקלקל את מצב רוח". עובדות מין אחרות אמרו לה שכמעט כל לקוחותיהן נשואים.

קורטז טוענת שגם רוב הגברים עצמם לא רואים במפגש המיני איתה בגידה, והם פונים אליה מכיוון שזה "קל יותר ודיסקרטי" מאשר קשר רומנטי. לדבריה, גם גברים שעובדים בתעשיית המין מספרים דברים דומים על נשים נשואות שבאות לקבל שירותי מין.

"אני לא רואה בכך בגידה כשגבר נשוי בא אליי, כי אין רגשות רומנטיים מעורבים. הם באים כי הם רוצים חיבוק, חום ואינטימיות", אמרה קורטז. לדבריה, לא להעניק שירות עקב סטטוס נישואין יהיה אפליה, ואף אחד מלקוחותיה לא דיבר רע על בת זוגו מעולם.

היא דווקא טענה שיש משהו "מרגש" בדרך שבה גברים נשואים דיברו על בנות זוגם. היא מסבירה שעבורם אין קשר בין מחסור אהבה למשפחה, לבין הצורך באינטימיות. "נשים לא תמיד מבינות שגברים משתוקקים לחיבוק, נשיקות וחום, בדיוק כמו שהן היו רוצות את זה".

לטענתה, עובדות מין לא מחפשות גברים ביוזמתן, אלא לקוחות פונים אליהן. "הבעיות תמיד מתחילות בבית. אני לא מעודדת בגידות, אבל אני לא מאמינה במונוגמיה, כי מערכות יחסים נאמנות באמת הן נדירות", סיכמה בריאיון ל-The Sun הבריטי.