גבר בן 46 מנורווגיה, נידון לריצוי עונש מאסר ממושך של 22 שנים לאחר שהורשע בהובלת קבוצת סירוס רדיקלית בבריטניה אשר גרמה לפגיעות גופניות חמורות לחבריה, כך לפי הדיווחים ב-BBC.

מריוס גוסטבסון היה המנהיג הלכה למעשה של "מועדון הסירוס" הקיצוני, שחבריו כונו "nullos" - המילה "null" שפירושה "ביטול", רומזת ככל הנראה לרצונם של החברים "לבטל" את איברי המין שלהם.

במשך כמעט שש שנים, החל מ-2014, הוא ניהל אתר אינטרנט סגור (Eunuch Maker) ששידר צילומים גרפיים של תהליכי הסירוס שעברו כמעט 60 גברים, כולם חברי הקבוצה. דרך האתר, שהיה זמין רק למנויים, גוסטבסון הרוויח קרוב ל-250 אלף דולר.

עוד דווח ב-BBC כי בתהליכים המזוויעים, רבים מחברי הקבוצה עברו סירוס חלקי באיברי המין שלהם למרות שהיו בריאים לחלוטין. אחרים פגעו באשכיהם בצורה קיצונית עד כדי שרופאים נאלצו לקטוע אותם כליל בניתוח חירום.

בנוסף לסירוסים, בן ה-46 הודה גם בהקפאת רגלו של אחד החברים עד שנאלצו לקטוע אותה בסופו של דבר. עדויות מזעזעות נוספות שהוצגו בבית המשפט חשפו שגוסטבסון אכן בישל ואכל את האשכים החתוכים של חבריו כחלק מ"מגש סלטים מהודר".

האיש עצמו - שנעזר במשך שנים בכיסא גלגלים עקב קטיעה קודמת - ציין בראיון קודם כי הוא היה חבר פעיל בקבוצה ורצה "להיראות כמו בובת קן למטה" - רמז לרצונו להסיר את איברי המין, רגל אחת ואת שדיו.

תובעים טענו שהקבוצה האלימה והמסוכנת נוהלה ומומנה באופן ישיר על ידי גוסטבסון, שהיקף הפשעים הבהמיים שלו גרמו לבית המשפט להטיל עליו עונש מאסר חמור של יותר מעשרים שנה.