גבר אחד פנה באופן אנונימי ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, ובפנייתו הוא כתב לה: "גיליתי דבר מפתיע על אשתי. אני בן 47, היא בת 44 ואנחנו נשואים חמש שנים". 

הוא המשיך: "היא יותר הרפתקנית ממני בכל הקשור למין. אני יותר נהנה מיחסי מין רגילים ואינטימיים ולעתים קרובות היא רוצה שננסה כל מיני דברים. מדי פעם היא רוצה שאני אשתמש באביזרי מין, ופעם כשהיא הייתה שיכורה היא הציעה שנעשה שלישייה. הגבתי באימה אבל הייתי בטוח שזה היה בצחוק". 

מצא בתיק של אשתו אריזה פתוחה של קונדומים (צילום: רויטרס)
מצא בתיק של אשתו אריזה פתוחה של קונדומים (צילום: רויטרס)

"לאחרונה היא יוצאת לעתים מאוד קרובות עם חברתה הטובה ולפעמים היא נשארת לישון אצלה אחרי שהן שותות אלכוהול כדי שלא תצטרך לנהוג הביתה. לא חשדתי בדבר והייתי די בסדר עם זה עד שבסוף השבוע שעבר היא חזרה הביתה ומיד עלתה למעלה לחדר. בינתיים, אני הייתי צריך לצאת לרגע ולא מצאתי את מפתחות המכונית שלי אז הלכתי לקחת את המפתחות של המכונית שלה מהתיק שלה".

עוד הוא כתב: "באותו הרגע מצאתי שם חבילת קונדומים פתוחה. הרגשתי איך הדם מתנקז בראש שלי. רגעים לאחר מכן היא ירדה למטה ושאלתי מה קורה. ציפיתי שהיא תספר לי שהיא מנהלת רומן עם גבר אחר אבל אז היא הודתה שהיא קיימה יחסי מין עם שני אנשים: חברתה ובעלה. לא היה לי מושג ואני מרגיש מרומה".

לא יודע מה לעשות כעת, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
לא יודע מה לעשות כעת, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

עוד הסביר האנונימי: "מאז היא התחננה לסליחה ואמרה שאם הייתי פתוח יותר להתנסויות כל זה מעולם לא היה קורה. אני אוהב אותה אבל לא יודע אם אוכל להתגבר על המקרה הזה".

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לו: "יש לך את כל הזכות להרגיש פגוע וכועס. אשתך בגדה בך והיא מאשימה אותך שאתה לא מספיק הרפתקן במיטה. אם היא מרגישה שאתה לא תואם את הציפיות שלה מבחינה מינית, היא הייתה צריכה להעלות זאת בפניך כדי שתמצאו פתרון".

היא המשיכה: "במקום זאת, היא החליטה להגשים את הפנטזיות שלה מחוץ לנישואים. זה אנוכי. דבר איתה וספר לה איך אתה מרגיש, ואם היא באמת אוהבת אותך ורוצה לעבוד שוב על הנישואים שלכם, הייתי מייעצת לכם לגשת לטיפול זוגי ומיני".