אב לשניים פנה ליועצת של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, וסיפר לה כי נתקל בתופעה שהיה קשה לו לעכל וכי הוא חושב שהוא או בנו זקוקים לעזרה בדחיפות.

בפנייה האנונימית, הוא כתב לה: "מצאתי תמונות מטרידות כשעברתי על הטלפון של בני בן ה-15. היא צילם תמונות של ילדה כבת 12 שהתכופפה קדימה על שפת בריכת השחייה, לפני שצללה פנימה. הוא עשה זום לעבר החלק התחתון שלה כשצילם".

גילה שבנו צילם את אחותו הגדולה (צילום: אינג'אימג')
גילה שבנו צילם את אחותו הגדולה (צילום: אינג'אימג')

הוא המשיך: "באותה הזדמנות גיליתי שהוא עשה משהו דומה לאחותו בת ה-17 כשהיינו בחופשה - הוא צילם אותה בחוף הים תוך התמקדות בכל חלקי גופה כולל השדיים ואזורים מוצנעים נוספים".

"אני אבא שלו ואני בן 48. שאלתי אותו למה הוא עשה את זה והוא לא באמת ידע לענות. הוא הגיב בדמעות והיה מאוד מוטרד אבל כל מה שהבנתי ממנו זה שהוא 'לא יודע למה' הוא עשה את זה".

עוד כתב האב המתוסכל: "אני ואשתי חינכנו אותו לכבד נשים. למה הוא עושה משהו כזה? אולי הוא צריך עזרה? אני לא מרגיש בנוח לשתף אף אחד מבני המשפחה כדי להתייעץ בנושא. בנוסף לבושה שאני חש, בתי בת ה-17 יודעת על התמונות ואני מתבייש בשבילה, לדעת שאחיה הצעיר עשה דבר כזה".

הכל בגלל הפורנו? (צילום: דוברות המשטרה)
הכל בגלל הפורנו? (צילום: דוברות המשטרה)

היועצת DEIDRE, השיבה לאב האנונימי: "בהחלט. הבן שלך צריך עזרה. התגובה שלו מעידה על כך שהוא מאוד מבולבל, ונשמע שהוא יודע שמעשיו היו לא תקינים. צעירים רבים נחשפים למיניות ופורנו חסר רגישות בגיל מוקדם מאוד, מה שעלול לתרום להתנהגות הזו".

עוד היא כתבה לו: "הסבר לו עד כמה אתה מודאג מהמצב, וכי צילום או שיתוף תמונות מסוג זה של כל אדם מתחת לגיל 18 עלול להוות עבירה פלילית. טוב שפנית לייעוץ. אנחנו צריכים להיות פתוחים לגבי מה שקשור לילדים שלנו. פנה לייעוץ אנונימי שיבין את הבעיה ויסייע לך לייעץ לבנך".