אחרי עשר שנות נישואים, חייהם של בני זוג נורמטיביים והורים לשניים מצפון הארץ עלו על שרטון. הסיבה די זניחה, לכאורה, אך הובילה את הזוג לכדי עימות בלתי ניתן להסבר הגיוני. הבעל כאמור שותף פעיל בחברת הייטק האישה מתחום הביטחון. 

תחילתו של העימות ביניהם החל בעקבות רצונו של הבעל - חודשיים אחרי פרוץ המלחמה הנוכחית - לצאת לנופש בתאילנד. שלא נטעה, הוא תיכנן לצאת לנופש יחד עם אשתו אך לדבריה, כפי שגוללה בפני עורכי הדין שרין וגדלי סולן, היא סירבה להצעה ולרעיון - ופסלה אותו על הסף. מאז, לדבריה, חייה הפכו לגיהנום. "בסך הכל אמרתי לו שזה לא הזמן, כשאנשים נהרגים לצאת לחו"ל. מאז הוא הפך את החיים בבית לסיוט אחד גדול".

זוג בהליכי גירושין (צילום: Shutterstock)
זוג בהליכי גירושין (צילום: Shutterstock)

לדבריה הוא מתעלל בה בכך שהוא מרים את הקול, מקלל ומגדף. "הוא אמנם מתהדר בהיותו איש הייטק אלגנטי אבל הוא אלים ומסוכן". כך למשל לאחרונה הוא החליט להשאיר אורות דולקים בכוונה בחדר השינה כדי למנוע מאשתו להירדם. הוא מכנה אותה בשמות גנאי כמו "חמאסנקית", "ואת תקבלי יחס דומה לזה שהחמאס מקבל". 

כשהעימות גלש לאיומים ממשיים היא החלה להקליט את אותו. בשלב מסוים הוא הבין שהוא מוקלט והדבר הפר לגמרי את שלוותו. האישה מבקשת כעת מעוה"ד סולן להגיש בשמה צו הגנה. "הוא מאיים לרצוח אותי ולעשות לי 'מה שעשו למחבלי החמאס' ", אמרה. הבעל טוען להגנתו "אשתי היסטרית. היא חיה בסרט שרואים במשטרה ובנטפליקס אבל המציאות שלנו הרבה יותר רגועה".

עורכי הדין גדלי ושרין סולן (צילום: באדיבות המצולמים)
עורכי הדין גדלי ושרין סולן (צילום: באדיבות המצולמים)

בית המשפט יצטרך להחליט בימים הקרובים אם הוא נעתר לבקשת האישה ומרחיק את הבעל מהבית מחשש שיפגע בה. בינתיים, כמקובל, נשלחו בני הזוג ליישוב סכסוך. עוה"ד סולן סבורה כי המשבר הזה פתיר לגמרי ובתנאי שתהיה נכונות של שני בני הזוג. "הלקוחה שלי מעוניינת לפתור את המשבר".