גבר בשנות ה-50 לחייו נותר שבור לב לאחר שקרא מכתב מהרופא של אשתו, ומצא הוכחה לכך שלטענתו, היא בגדה בו. בפרסום פוסט אנונימי, הוא הסביר שלא קיים יחסי מין עם אשתו במשך עשר שנים. הוא שיתף שהיחסים ביניהם היו "נפלאים" עד לפני עשור, ושהכל השתנה לאחר שהיא נסעה עם חברותיה לפראג.

לדבריו, מאז, היא מצאה כל כך הרבה תירוצים להימנע ממגע אינטימי אתן עד שבסופו של דבר הוא עבר לחדר אחר בבית כדי שהם אפילו לא ישנו באותו חדר שינה. עם זאת, לאחר שראה את המכתב מהרופא המאשר כי אשתו סובלת מ-STD - מחלות מין מידבקות המועברות באמצעות מגע מיני - הוא הבין שעליו להתעמת איתה.

מחלות מין (צילום: אינג'אימג')
מחלות מין (צילום: אינג'אימג')

הוא כתב ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי Deidre: "בחודש שעבר אשתי נאלצה לעבור טיפול בבית החולים. ביקשתי לראות את מכתב השחרור שלה כדי שאוכל לסייע לה בתהליך ההחלמה ואז גיליתי שהיא סובלת מהרפס סימפלקס".

הוא טען כי זו לדעתו הסיבה שהיא מרוחקת ממנו במשך כל כך הרבה שנים, אך כשהתעמת איתה בנושא היא הכחישה שבגדה בו במשך השנים. לדבריו, הוא חווה חרדות מאז שנחשף למידע ואינו יודע מה לעשות.

למרות הכל, יועצת הזוגיות Deidre הציעה לו שלא לקפוץ למסקנות: "וירוס ההרפס סימפלקס עלול לגרום לפצעי קור וגם לפצעים באיברי במין. הוא יכול להיות רדום בגוף במשך שנים רבות - כלומר, ייתכן שאשתך נדבקה בו עוד לפני שהכרתם", כתבה לו. "פנו לייעוץ כדי שתוכלו לדבר על הנושא בפתיחות בסביבה מקצועית ותומכת", סיכמה.