כלה בשם אמנדה שולר מקנדה, הפכה לכוכבת רשת לאחר שחשפה תקרית מביכה שקרתה ביום חתונתה. בסרטון שהעלתה לחשבונה ברשת החברתית טיקטוק, הציגה הכלה כיצד נראה שילוב בין אלכוהול וחוסר תיאום - שהובילו לכך שישבנה נחשף בטעות מול כל האורחים במהלך ריקוד הסלואו.

שולר התחתנה עם בן זוגה סקוויה סטונציפ'ר במקסיקו, ותיארה את חתונתם כאירוע נינוח וחופשי. גישה זו הובילה לכמה תקלות, ביניהן זריקת זר פרחים כושלת וריקוד לא מתוכנן.

@amandascheller Our special first dance #firstdance #wedding #weddingdress #weddingfail #dancefail ♬ original sound - amanda scheller

השיא הגיע כשהזוג החליט לבצע תרגיל אקרובטי מורכב, וכנראה שבשל השפעת האלכוהול, איבדה שולר את שיווי המשקל וחשפה בטעות את ישבנה לעיני כולם.

התיעוד של התקרית זכה ללמעלה מ-2.7 מיליון צפיות ברשתות החברתיות ועורר תגובות מעורבות. רבים שיבחו את הכלה על חוש ההומור שלה ועל היכולת לצחוק על עצמה, בעוד שאחרים הביעו מבוכה בשמה.

@amandascheller Failing at briding #bridefail #weddingtiktok #weddingfun ♬ Dance You Outta My Head - Cat Janice

בסופו של דבר, שולר בחרה לחלוק את סיפורה עם גולשים מרחבי העולם וזכתה להרבה מאוד תמיכה. ייתכן שהמקרה שלה יעודד אחרים לקבל את עצמם ואת טעויותיהם וליהנות יותר מהחיים.