גבר אנונימי שפך את ליבו ברשת החברתית Reddit, שם חשף בפוסט כיצד גילה שאשתו מזה תשע שנים בוגדת בו במשך שנתיים, אך במקום לפרק את החבילה, הוא מתכנן לה נקמה מיוחדת.

לדבריו, לאחר שחשד באשתו הוא פנה לחוקר פרטי וקיבל את ההוכחות הנדרשות. "יש תנאי מקדים מפוקפק בהסכם הממון שלנו", שיתף. "במידה והחלטנו להתגרש - אם אנחנו נשואים פחות מעשר שנים כל הרכוש מתחלק בינינו, ובמידה ונהיה נשואים יותר מעשר שנים - כל אחד מקבל את הרכוש שהביא אתו מהבית".

הסכם ממון (צילום: Shutterstock)
הסכם ממון (צילום: Shutterstock)

מתברר שאותו גבר אנונימי הביא אתו יותר נכסים מאשר אשתו, ולכן הוא ממתין בסבלנות. הוא אף שינה את אורח חייו בתקופה זו, נרשם לחדר כושר ואף זכה לקידום בעבודה. "תכננתי את הגירושים לפרטי פרטים כדי שלא יהיו הפתעות", הסביר בפוסט.

הנקמה שלו, לדבריו, היא פסיכולוגית. "לא קיימנו יחסי מין כבר שנתיים", סיפר. "אני נהנה להגיד לה 'תראי אבל אל תגעי'. היא רואה את הגוף החטוב שלי כל יום, אבל בכל פעם שהיא מנסה ליזום משהו אני מסלק אותה בגסות. אני נהנה לראות את המבט המבולבל שלה".

נתפסו בבגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
נתפסו בבגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

כעת, הגבר מתכנן להגיש לה את מסמכי הגירושים בדיוק שנתיים לאחר גילוי הבגידה, ביום נישואיהם העשירי. הפוסט עורר תגובות מעורבות ב-Reddit, כשגולשים רבים הטילו ספק באמינות הסיפור וטענו שהסכם הממון נשמע לא סביר כלל. אחרים ביקרו את התנהלות בני הזוג, איחלו להם הצלחה וביקשו עדכון על מועד הגשת התביעה.