לפני מספר שבועות, אישה בת 40 חשפה את הסיפור המזעזע על בעלה בן ה-39 שניהל רומן סודי עם אמה במשך יותר מ-22 שנים. היא סיפרה כיצד תפסה לגמרי במקרה את השניים מקיימים יחסי מין בחדר השינה כשחזרה מטיול עם חברות. היא ציינה שהם יחד מאז גיל 15 וכי הם נישאו כשהיו בני 17.

"אמא שלי צרחה עליי לצאת מחדר השינה 'שלהם'", כתבה האישה בפוסט הוויראלי ברשת החברתית Reddit. "זה רק טלטל אותי עוד יותר". בתה הבכורה הייתה בבית באותו זמן ונחשפה לסצנה כשסבתה רצה החוצה עירומה מהבית. כשדרשה את האמת מבעלה, הוא התוודה שהחמות פיתתה אותו עוד כשהיה בן 18 כשגרו אצל הוריה. עוד הוא חשף בפני אשתו כי הוא ואימא שלה קיימו יחסי מין לא מוגנים לפחות פעם בחודש.

טוען שחמותו פיתתה אותו מאז שהיה בן 18 (צילום: ingimage ASAP)
טוען שחמותו פיתתה אותו מאז שהיה בן 18 (צילום: ingimage ASAP)

כשהיא עדיין מזועזעת מהגילוי, היא מיהרה לספר לאביה על הבגידה הנוראית ובהמשך היא חשפה כי האב גירש את האם מביתם. כעת, האישה וילדיה עוברים טיפול נפשי עוד מאז תחילת השנה כדי להתמודד עם הטראומה. "הוא שבר את כל האמון שהיה לי בגברים", כתבה בכאב.

עוד סיפרה הבת כי במהלך השנים, היא ואמה נכנסו להריון במקביל - ובאופן מטריד, לאחר חשיפת הבגידה היא החלה לחשוש שאחיה התאומים שנולדו כתוצאה מהריון זה, הם ילדיה של בעלה ולא של אביה. היא הבינה שעליהם לבצע בדיקת DNA כדי לגלות מי אביהם הביולוגי וכך עשו.

כשהגיעו התשובות, היא הזדעזעה לגלות שבעלה הוא האב הביולוגי של אחיה התאומים. "אני כל כך ממורמרת וכועסת על אמא שלי, במיוחד על הצביעות שלה", הוסיפה. "הוא הכניס את אמא שלי להריון פחות משבוע אחרי שהכניס אותי להריון, זה פשוט לא נתפס". עוד היא ציינה כי משפחתו של הבעל - נכון לעכשיו הגרוש שלה - לא יצרה עמה או עם ילדיה קשר מאז חשיפת הפרשה.