אישה אחת החליטה לביים את החתונה של עצמה בניסיון נואש לגרום לבן זוגה לשעבר לקנא, ושכרה שחקן שיגלם את ה"חתן" - אבל זה הסתיים אחרת לגמרי ממה שהיא תיארה לעצמה.

נואה, צעירה מארה"ב חשפה כי לאחר שהאקס שלה התחתן עם בת זוגו החדשה, היא נפגעה עד עמקי נשמתה והתחילה לתכנן את ה"נקמה האולטימטיבית". בסרטון ויראלי שפורסם ברשת החברתית טיקטוק, היא סיפרה כיצד החליטה לביים את חתונתה שלה.

@111noah1111 #greenscreen i play entirely too much but i am dying at this trend 🤣🤣🤣 #fyp #crazy #irememberwhen ♬ Gnarls Barkley Crazy Stephen Kramer Glickman - Gustavo Rocque

במקום פשוט לצלם את עצמה לבושה בשמלת כלה ומוקפת בחברים ובבני משפחתה, היא לקחה את ה"נקמה" שלה רחוק יותר. כדי לגרום לאירוע המבוים להיראות אמיתי לגמרי, נואה שכרה שחקן בתשלום שיתחזה לחתן - ובתמונות הם היו נראים מאוהבים לגמרי.

אבל זה לא נגמר שם. מה שהתחיל כ"נקמה" מעט מטופשת, יש לומר, הפך לסיפור מהסרטים, שכן השניים התאהבו ומאז אף הפכו למשפחה בת חמש נפשות. השחקן הוא כיום בעלה ואב ילדיה של נואה: "טוויסט בעלילה: התאהבתי בו ובאמת התחתנתי אתו", אמרה בסרטון.

הקליפ הוויראלי צבר יותר מ-15 מיליון צפיות ברשת החברתית טיקטוק והגולשים נותרו המומים לחלוטין. גולש אחד כתב: "החיים שלך הם בעצם סרט. למה?". אחר הגיב: "היקום קרס אל תוך עצמו". שלישי הוסיף: "כל הכבוד על הכנות".