ילד בן 10 ממחוז רוקלנד, ניו יורק, סבל ממנת יתר לאחר שאכל סוכריות גומי חמוצות אליהן הוחדר קנאביס רפואי. על פי רשת CBS, האירוע התרחש לאחר שהאב הרשה לילד לשבת לבדו במכונית המשפחתית, שם מצא את החטיף המסוכן.

לאחר שאכל כמה סוכריות גומי חמוצות, החל הילד לחוש ברע בעקבות השפעת הסם והובהל לבית חולים "השומרוני הטוב". לבית החולים גם הוזעקו שוטרים ממשטרת העיר רמאפו, שבמחוז רוקלנד, ניו יורק, שם נאמר להם כי הוא אכל לפחות סוכריה אחת, אשר הכילה כ-250 מיליגרם ואף יותר של טטרהידרוקנבינול (החומר הפסיכו-אקטיבי הפעיל בסם). הילד טופל ולאחר מכן שוחרר לביתו.
 
אביו של הילד, אפרים זגלבוים, מספרינג ואלי, נעצר והואשם בסיכון רווחת הילד. זגלבוים שוחרר ממעצר בערבות עצמית, והסוכריות הוחרמו כראיות ונלקחו לבדיקות נוספות. זגלבוים עלול לעמוד לדין גם בגין אחזקת סם, אך נכון לעכשיו החקירה בעיצומה.


קנאביס נמצא בתוך סוכריות גומי חמוצות. טוויטר
קנאביס נמצא בתוך סוכריות גומי חמוצות. טוויטר

 
למרבה הצער לא מדובר במקרה בודד אלא בתופעה. בשנה האחרונה נרשמו מקרים רבים של ממתקים, בעיקר סוכריות גומי, אליהם הוחדר קנאביס. מה שהחל כאגדה אורבנית סביב החג המסחרי האמריקאי "ליל כל הקדושים", לפיה ממתקים שחולקו לילדים מכילים קנאביס, הפך למציאות מצמררת. אומנם לא ידוע על מקרים שהתרחשו בהכרח בחג, אך כן דווחו מקרים רבים של מכירת סוכריות אליהן הוחדר קנאביס לילדים. ברוב המקרים, מדובר היה במבוגרים שמכרו את הממתקים המסוכנים לילדים בבתי ספר ותיכונים.