הבית שלנו אמור להיות מקום המפלט שלנו מהעולם, המקום היחיד בו אנו באמת מרגישים בטוחים ומוגנים מכל הרוע סביב. אבל לפעמים תחושת הביטחון הזו מופרת כאשר מישהו מחליט לפרוץ לביתנו כדי לגנוב כסף וחפצים, או כפי שגילה לאחרונה אדם אחד מפלורידה, כדי לקחת כוס מים. כאשר הרמאן ג'קסון, 87, החליט לנמנם על הספה בסלון שלו הוא לא ידע שאינו לבד, ושלמעשה הוא נמצא בנוכחות אדם המבוקש על ידי החוק.


בעודו נהנה מתנומה על הספה הוא התעורר לפתע כאשר שמע מישהו מתעסק עם דלתות ההזזה בארון חדר השינה שלו, ונחרד לגלות שיש עוד מישהו בביתו. "פתחתי את העיניים וראיתי אותו עומד בסלון", סיפר ג'קסון לחדשות  FOX 35 Orlando. לדבריו, אותו גבר זר טען שבסך הכל רצה מים, לקח בקבוק מים ונמלט מהמקום.

הלך לישון, וכשהתעורר הבין שהוא לא לבד בביתו. הארון בו התחבא הפושע
הלך לישון, וכשהתעורר הבין שהוא לא לבד בביתו. הארון בו התחבא הפושע


ג'קסון מיד התקשר למשטרה כדי לדווח על האירוע המוזר, בלי לדעת שמי שפרץ לביתו הוא העבריין הנמלט אלכסנדר קורצקי. כאשר ניגש לחדר השינה שלו הבין שקורצקי התחבא זמן מה בתוך ארון הבגדים שלו, ואולי אף לקח לו כמה מהם. "הכל היה מבולגן והרבה בגדים היו על הרצפה, כאילו הוא ניסה למצוא בגד ללבוש", סיפר ג'קסון. הוא הוסיף שהוא כועס על עצמו כי הוא תמיד שוכח לנעול את הדלת של הבית, אבל אחרי התקרית הזו הוא ידאג שזה לא יקרה יותר לעולם. 
 
באשר לעבריין הנמלט קורצקי, הוא נלכד יחד עם בת זוגו בעודם מנסים להימלט מהמשטרה ברכב גנוב. על פי הדיווחים לשניהם יש רשימה מרשימה מאוד של עבירות עליהן הם מבוקשים. נכון לעכשיו לא ברור האם קורצקי תכנן לגנוב משהו נוסף מלבד בגדים להחלפה ומים, ויתכנן שאף תכנן להכין כריך ולצחצח שיניים.

טען שהוא רק רצה מים ונמלט מהמקום. אלכסנדר קורצקי.
טען שהוא רק רצה מים ונמלט מהמקום. אלכסנדר קורצקי.