מי לא מכיר את החוק הבל יעבור הזה - אם שותים לא נוהגים, בשביל זה יש חברים, מוניות, או כל אופציה אחרת - העיקר לא להיכנס למכונית ולנהוג. אבל מה שרבים לא יודעים הוא, שנהיגה תחת השפעת אלכוהול אסורה גם אם מתפעלים כלי תחבורה אחרים, אפילו הפשוטים והתמימים ביותר. אישה אחת מאספן, קולורדו, למדה זאת לאחרונה בדרך הקשה, לאחר שנתפסה "נוהגת" שיכורה על אופניים. 



יכול להיות שהשוטרים לא היו שמים לב לכך שאמה באואר, 30, שתתה יותר מידי, אלמלא הייתה נתקעת ברכב חונה וגורמת לו נזק. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, באואר פגעה בשמשה האחורית של הרכב וניפצה אותה לחלוטין, לאחר שאיבדה שליטה על אופני השטח שלה. 


סימסה ושתתה תוך כדי רכיבה על אופניה. אילוסטרציה: פיאביי
סימסה ושתתה תוך כדי רכיבה על אופניה. אילוסטרציה: פיאביי


לאחר שנחשף שהיא נעצרה על רכיבה בשכרות, רבים בקולרדו ציינו עד כמה זה מגוחך מאחר והיא האדם היחיד שנפגע במהלך התקרית הזו. "היו לה זכוכיות בשערה, בפיה ובנעליה, היא גם שלפה זכוכיות מעורה בשלב מסוים", סיפר רייאן טרנר ממשטרת אספן. "היא הייתה מלאה חתכים וחבלות בכל חלקי גופה". הוא הסביר שהחליט לקחת אותה למעצר כיוון שגרמה נזק לרכב וכי הייתה שיכורה לחלוטין. לדבריו, באואר נדפה ריח חריף של אלכוהול ועיניה היו אדומות ומזוגגות.

על פי דיווח של ה-summit daily, באואר הצליחה לעבור את בדיקת השכרות הראשונה שנעשתה לה, אבל נכשלה בשנייה וסירבה לעבור בדיקת ינשוף. היא הודתה ששתתה קצת במהלך היום וגם שלחה הודעות תוך כדי נסיעה. אך לפי עד ראיה שחזה במתרחש, היא שתתה בירה מבקבוק בזמן שנסעה, וכשניסתה להחזיר אותו למקום התנגשה ברכב.