בעלת מותג התכשיטים DBL, משתמשת בעמוד הטיקטוק שלה לקידום החברה ולפרסום המוצרים שלה, כך צברה עם השנים מיליוני עוקבים. אחת מהעוקבות, שרצתה לרכוש שרשרת בהזמנה אישית מהחנות, עשתה זאת מסיבה אחרת מהשאר. כמתנת יום נישואין, אותה הלקוחה ביקשה מהתכשיטנית לעצב עבורה שרשרת, עליה יהיו חרוטות שמות הנשים איתן הוא בגד בה. צפו בסרטון הטיקטוק הוויראלי:

המתנה שתחשוף בגידה עם שלוש נשים שונות (צילום: טיקטוק)

בסרטון של מעצבת התכשיטים, ליב פורטיליו, היא סיפרה כיצד פנתה אליה אותה הלקוחה דרך האתר הרשמי של החנות וכתבה: "הוא בגד בי עם שלוש נשים, אז זו מתנת יום הנישואין שלו (הוא לא יודע שאני יודעת על הבגידה עדיין)". בהמשך, הלקוחה צירפה את שמות הנשים האחרות – אשלי, ג'נסיס וקארן. 

בהמשך הסרטון פורטיליו תיעדה את אופן ייצור התכשיט הייחודי ואת התוצאה הסופית של השרשרת, עם שמות הנשים ומאחור תאריך הנישואין של הזוג – 21.06.2015. בסוף הסרטון התכשיטנית סיפרה כי אותה הלקוחה מתכוונת להעניק את המתנה לבן זוגה מול משפחתו כדי שיוכל לקרוא את הכיתוב בקול רם, כך כולם ידעו על מעשיו. 

מאז הפרסום של הסרטון הוא זכה לכ-5.5 מיליון צפיות של הגולשים, שכבר לא יכולים לחכות לחלק הבא של הסרטון. "כמה כוח ואיפוק יש לך כדי לחכות לחשוף את האמת עד שהשרשרת תגיע", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחרת הוסיפה: "כבר מתה שיעלה החלק השני, מעניין איך הוא יגיב". אז יום הנישואין יחול מחר (שני) והרשת כולה מחכה בציפייה לרגע בו השרשרת תחשוף את הבגידה הגדולה.