עיריית מינכן השיקה פרויקט הנצחה לפיגוע בנוסעי מטוס אל־על ולגיבור המנוח אריה קצנשטיין. ב־10.2.1970 תקפו שלושה מחבלים בירי וברימונים את נוסעי טיסת אל־על 435 בנמל התעופה של מינכן. אריה קצנשטיין, חיפאי בשנות ה־30, הקריב את חייו ונשכב על אחד הרימונים - ובכך הציל רבים מהנוסעים. 

במסגרת ההנצחה, סמוך למגדל הפיקוח, שלמרגלותיו אירע הפיגוע בשדה התעופה לשעבר, תוצב יצירת אומנות בגובה תשעה מטרים, של האומנית הבינלאומית אליסיה קוודה. היצירה, שתישא את שמו של קצנשטיין, תזכיר את תקופת חייו הקצרה באמצעות שלושה שעונים הדומים לשעון המקורי שהוצב על המגדל. כל אחד מהם מכוון למועד פיצוץ רימון שהשליכו המחבלים.

בנוסף, יוקם גם אתר אינטרנט ובו יוסבר על הפיגוע, על קצנשטיין ועל גבורתו. את הפרויקט מבצעת ומקדמת עיריית מינכן עם חברת BRAINLAB AG, מהמובילות בעולם בתחום הרפואה הדיגיטלית. מטה החברה ממוקם בשטח שבו אירע הפיגוע. 

עופר, בנו של קצנשטיין: "אנו מלאי הערכה והכרת תודה לעיריית מינכן, שהחליטה להנציח את מעשהו ההרואי של אבינו, שהקריב את חייו עבור אחרים, ולחברת BRAINLAB - על ההתגייסות שלה לעניין. כולנו תקווה שגם הגורמים הרלוונטיים בארץ ובעיריית חיפה ימצאו לנכון להנציח את אבינו באופן מכובד".