פסגת הרשע: נשיא קוריאה הצפונית, קים ג'ונג-און, ונשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, מתכננים להיפגש ברוסיה, כך דווח בעיתון האמריקאי ה"ניו יקרו טיימס". על פי הדיווח, הפגישה תתקיים על רקע הרצון הרוסי לחפש אחר מקורות חדשים לאספקת נשק, בעקבות המלחמה באוקראינה שלא מתקרבת לסיום.

גורמים המעורים בפרטים ציינו כי בביקור הנדיר, צפוי ג'ונג-און לעזוב את פיונגיאנג ברכבת משוריינת, ולהגיע לעיר ולדיווסטוק, הממוקמת במזרח רוסיה, על חופו של הים היפני. על פי הגורמים, הנשיא של המדינה המסוגרת בעולם בהחלט יכול להגיע גם למוסקבה, אם כי לדבריהם, "זה לא בטוח". בעיתון האמריקאי מדווחים כי הפגישה תעסוק באינטרסים הדדיים, כך למשל, פוטין ידרוש סיוע בפגזי ארטילריה וטילים נגד טנקים, בעוד שג'ונג-און ירצה שרוסיה תספק למדינתו טכנולוגיה מתקדמת לתעשיית הלוויינים וצוללות הגרעין. כמו כן, ג'ונג-און גם ידרוש סיוע במזון לאזרחיו. 

המנהיגים צפויים לערוך את הפגישה בקמפוס האוניברסיטה הפדרלית בעיר המרוחקת, לכבוד ה"הפורום הכלכלי המזרחי", שנועד לעודד השקעות זרות במזרח המדינה. לדברי גורמים רשמיים, האירוע צפוי להתרחש ב-10 בספטמבר, כשג'ונג-און גם צפוי לבקר באחד מהנמלים במדינה, שם עוגנות ספינות חיל הים מצי האוקיינוס השקט של רוסיה.

בשבוע שעבר הזהיר הבית הלבן, כי מוסקבה ופיונגיאנג דנו בעסקת נשק אפשרית, וכי מתקיימות שיחות ברמה הגבוהה ביותר הנוגעות לשיתוף פעולה צבאי אפשרי. במקביל, המועצה לביטחון לאומי בארה"ב הזהירה גם היא כי "יש מעורבות דיפלומטית רמת דרג בין המדינות, בסוגיית עסקאות הנשק בין רוסיה לקוריאה הצפונית. אנו קוראים לפיונגיאנג להפסיק את המשא ומתן שלה עם רוסיה ולעמוד בהתחייבויות הציבוריות שלקחה על עצמה, כמו לא לספק או למכור לנשק לרוסיה".