מאבק ההסברה הבינלאומי להשבת החטופים עלה השבוע מדרגה עם חניכת קיר החטופים הגדול בעולם באחת השדרות המרכזיות בהוליווד. מיצג אמנות הרחוב החדש, אשר מוצג על בניין שלם של חברת ההפקות Ample Entertainment, כולל שבע מראות בקומת הרחוב, המאפשרות לעוברי אורח לראות את דמותם משתקפת וממוסגרת במסגרות האדומות האייקוניות של תמונות החטופים. 

סשה רויטמן-דרטווה מנכ"ל CAM התנועה למאבק באנטישמיות אמר במעמד חניכת הקיר: "75 הימים האחרונים מאז ה-7 באוקטובר הציגו בחירה ברורה לקהילה הבינלאומית - לעמוד לצד ישראל במשימתה למגר את חמאס ולהגן על הדמוקרטיה המודרנית או ליישר קו עם חמאס ולערער את יסודות העולם החופשי. מה שקרה ב-7 באוקטובר היה השלב הראשון בעוד ניסיון ג'נוסייד רצח עם של העם היהודי, אנחנו לא מעיזים לתת למי שעומד מאחוריו להמשיך בתוכניות שלהם. המיצג החדש עומד כתוכחה פומבית רבת עוצמה לכל אלה שמכחישים או מעוותים את אמיתות הפשעים הנוראיים שבוצעו באותו יום, והוא מגלם את הקריאה שלנו למדינות ברחבי העולם להפעיל לחץ מרבי על חמאס להחזיר את החטופים הביתה".

קרייג דרשוביץ, מנכ"ל Artists 4 Israel :"לא יכולנו לדמיין שאנשים מלאי שנאה יורידו ויתלשו פוסטרים המנציחים את הגברים, הנשים והילדים שנלקחו כבני ערובה על ידי החמאס, אבל כשראינו שיש אנשים כל כך מרושעים בעולם הזה, החלטנו להציב פוסטר חטופים כל כך גדול ועוצמתי שאף אחד לא יצליח לקרוע או להסיר".

האמנים שמאחורי יצירת האמנות הענקית והכואבת, ציינו כי הם מכוונים לחיבור, ולא למחלוקת. הפרויקט מקווה לקחת את הצופים רחוק אף יותר, כאשר "על ידי שימוש במראות בקומת הקרקע, אנו רוצים שכל אדם יוכל לדמיין, לתאר לעצמו איך זה יהיה להיחטף על ידי טרוריסטים. כשתעברו ליד, תראו את עצמכם בפריים, ראה את פניך בין בני הערובה. אולי האמפתיה הזו תעזור לאנשים להפסיק להרוס את הפוסטרים האלה וגם תתחיל להפיל עוד אבנים בחומת השנאה והאנטישמיות". "לאמנות יש דרך לאחד אנשים גם במהלך סכסוכים, הפרצופים של החטופים מזכירים לכולם שכולנו שווים ושפגיעה באחרים היא שגויה, ומחדדים את הערך של חיי אדם באשר הם ואת הצורך להימנע מאלימות", הדגישו.

ארי מרק, מנכ"ל Ample Entertainment: "יש כמה חששות לגבי הבטיחות, אבל התגובות היו חיוביות ברובן. זו לא עמדה פוליטית, זו עמדה מוסרית". כעת, כרזת החטופים הגדולה בעולם, מוצגת על המטה של Ample Entertainment בהוליווד ועליה מתנוססים דיוקנאות של 173 בני ערובה בליווי הקריאה "השיבו אותם הביתה עכשיו"! 

אודות CAM "התנועה למאבק באנטישמיות": נוסדה בשנת 2019 והפכה לקול מוביל, בועט וצעיר במאבק הבינלאומי באנטישמיות. כמנכ"ל התנועה משמש סשה רויטמן-דרטווה. דרטווה הקים את מדור הניו-מדיה בחטיבת דובר צה"ל וניהל אותה במהלך המבצעים "עמוד ענן", "צוק איתן", חטיפת ורצח שלושת הנערים ושחרור גלעד שליט. כמו כן עמד בראש יחידת המאבק בדה-לגיטימציה של ישראל בעולם במסגרת "הקונגרס היהודי העולמי".