"ישראל_נשרפת. #תל_אביב_נשרפת" - זהו ההאשטאג הנפוץ ביותר שמתויג משעות הבוקר (חמישי) ברשתות החברתיות של העולם הערבי. המצייצים מתייחסים לגל השריפות הגדול שפוקד את ישראל זה היום השלישי, ובצורה מקוממת מייחסים אליו את החוק המבקש לאסור שימוש במערכות כריזה בבתי תפילה ועבר בוועידת השרים לענייני חקיקה. 

אחד המצייצים המוכרים שהתייחס לאירועים הוא מפקד משטרת אבו דאבי, דאחי חלפאן, שכתב: "ישראל מנעה את קריאות המואזין, אז האש עלתה בה". גם ברשתות החברתיות במצרים, ירדן ונסיכויות המפרץ מקשרים את השריפות הרבות לחוק שמקדמים חברי הבית היהודי וישראל ביתנו וממתין לאישורו בכנסת.

"ירושלים זעקה - אלוהים נענה לה"


אחרים קושרים את האש המשתוללת למניעת התפילות במסגדים בישראל. שייח' משארי ראשד אל-עפאסי, אימאם המסגד הגדול בכווית, אחריו עוקבים למעלה מ-11 מיליון בני אדם, צייץ: "בהצלחה לשריפות. #ישראל_נשרפת", כשלהודעתו הוא צירף תמונות רבות מהשריפות הליליות ברחבי הארץ. בציוץ נוסף שלו הוא כתב כי הדבר נובע מ"מניעת קול המואזין בפלסטין הכבושה".

גם השייח' הכווייתי נביל עלי אל-עוואדי, אחריו עוקבים כתשעה מיליון בני אדם, כתב: "אלוהים שרף את בתיהם וכספם בשל מה שעשו למאמינים. #ישראל_נשרפת". לאחר מכן, הוא התנצל על שימושו במילה ישראל בפני העוקבים, ומדגיש כי "אין ישות כזו. השתמשתי במילה כחלק מההאשטאג". פעילה נוספת כתבה, "ירושלים זעקה - ואלוהים נענה".