בארצות הברית עדיין מנסים לעכל את אירוע הירי ההמוני שהתרחש בפסטיבל המוזיקה בלאס וגאס, בו נהרגו לפחות שני בני אדם ונפצעו עשרות נוספים. סוכנת הדוגמניות בטי רוקאווי, שנמצאת בעיר, סיפרה הבוקר (שני) לדרור רפאל ונסים משעל ב-103FM על שהתרחש במקום. "אני נמצאת באולם, בבניין שבו היה הירי. אני רואה חושך, חושך, חושך. עכשיו נותנים קצת מים, אז אולי הצליחו לתפוס אותם".



הירי בלאס וגאס. צילום: רשתות חברתיות

לדבריה, "הייתי באמצע ההופעה ואז הפסיקו אותה ונכנסו פנימה שוטרים. התחילו יריות ושמעו המון הליקופטרים למעלה. אחרי היריות כולם השתטחו על הרצפה. האולם חשוך ולא נותנים לנו לצאת ולא ללכת לשירותים, כלום".


 

עד ראייה נוסף סיפר: "בעיקר שמעתי יריות, כל כך הרבה יריות. חשבתי שזה בלימה של רכב, אך אז ירדתי למטה וראיתי אנשים רצים ומחפשים את בני המשפחה שלהם". לדבריו, "ברגע זה חזרתי לחדרי, נעלתי את הדלת וכיביתי את האורות". אדם אחר תיאר כיצד "קליעים עפו בכל מקום". לדבריו, "הם ירו ממקום גבוה, כולם היו על הרצפה וזחלו החוצה". 
 
ספר ישראלי בשם עדי סיפר בגל"צ כי "ראיתי המון ניידות משטרה בכניסה למלון, ראיתי היסטריה. אנשים רצו מהקזינו וברחו לחניה. היה שם אירוע. כולם ברחו מהאזור. הבנתי שכל הצירים סגורים באזור. לקח לי בערך חצי שעה לצאת מהאזור וזה בדרך כלל לוקח מספר דקות. יש כאן המון ישראלים, אלפים". ג'ון בסט הוסיף: "הלהקה רצה מהבמה והייתה במקום מהומה, כולם רצו אנשים נרמסו".  
עד ראייה ישראלי נוסף סיפר בגל"צ כי "חזרנו לחדר שלנו במלון, לא שמענו את הירי, אבל התחלנו לקבל המון טלפונים. תוך כדי שאנו חוזרים לחדר האירוע התפתח ומלא ניידות משטרה נפרסו למרגלות המלון, שסמוך לאזור שבו מתרחש האירוע. יש כאן הרבה מאוד ניידות משטרה שחוסמות את האזור".

עדה אחרת אמרה ל-CNN: "זה נשמע כמו חזיזים בהתחלה, זה היה לא נורמלי, כמו מכונת ירייה, והיו כמה סיבובים, זה נשמע כמו מאות סבבים של ירי". לטענתה, "החבר שלי הסתתר מאחורי בניין איתי, ואז יכולנו רק לשמוע ירי בלתי נפסק במשך כ-10 דקות. לאחר מכן המשטרה הגיעה וחסמה את כל הרחובות".