מירה שורק ממושב תרום היא מי שמצאה את הילדה החטופה, שיחזרה: "הייתי ביום שלישי בדרך לסידורים בבית שמש. ביציאה מהמושב בדרך לבצע פנייה ימינה, יש פתח ליער ומשם פתאום קפצה ילדה עם מדים של בית ספר ותיק על הגב. היא צעקה 'הצילו, תצילי אותי תעצרי'. ישר עצרתי ולמרות שזה היה אמצע הכביש.


"היא התחילה לצעוק 'הסעה בית ספר' לא בדיוק הבנתי אותה. אמרתי לה שתיכנס לרכב. היא היתה היסטרית ובכתה. התחלתי לשאול אותה. היא סיפרה שהיא עמדה לצאת מבית הספר ליד תחנת הסעות ועמדה שם מונית. 'הוא שכנע אותי לעלות למונית ואמר שיקח אותי הביתה. הוא הציע לי שוקולדים וממתקים' היא סיפרה לי בבכי קורע לב.


"שאלתי אותה מה הוא עשה לך? והיא אמרה ש "הוא החזיק אותה כמו תינוק וליטף אותי ואז כשהוא יצא מהאוטו לשנייה ברחתי משם". לא רציתי לחקור אותה יותר מידי וניסיתי כל העת להרגיע אותה. ' אני רוצה את אבא שלי את אמא אני רוצה את המשפחה שלי'. היא ידעה את הטלפונים של כולם בעל פה. היא ממש אמיצה וחכמה. כל הכבוד לה. התקשרתי אליהם והסבתא ביקשה שאביא אותה אליהם כדי שהם ילכו איתה למשטרה.


"הפעלתי וויז והתחלתי לנסוע, אבל הייתי חייבת להיכנס לתחנת הדלק. תדלקתי ופתאום נפל לי האסימון שאני חייבת להזעיק למקום את המשטרה והם אמרו לי שלא אזוז משם, ובאמת תוך דקות הם הגיעו לתחנת הדלק ואספו את הילדה איתם עד שאביה הגיע לכאן".

 

 

אביה של הילדה: "בתי היתה שליחה של הקדוש ברוך הוא"


"בתי הייתה שליחה של הקדוש ברוך הוא. היא הביאה למעצרו של היהודי הזה, וכך מנעה שהוא יפגע בילדות אחרות בעתיד", כך אמר ל"מעריב אונליין" אביה של הילדה בת ה-7 שנחטפה על ידי נהג מונית ליער והותקפה מינית. מעצרו של החשוד, תושב ירושלים בן 48, הוארך בבית המשפט.


האב הוסיף: "הוא פיתה אותה עם סנדוויץ' ושוקולדים. לקח אותה רחוק מהבית, וכשהגיעו למקום, היא התחילה לבכות וכך הכניעה אותו. לאחר מכן, היא הגיעה לכביש הראשי, ושוחחה אתי בטלפון של האחות מהדסה. היא אמרה לו 'אני ילדה צנועה. אסור לך לחבק אותי או לפגוע בי'. זה כנראה שבר אותו והוא לקח את עצמו וברח, כשהוא משאיר אותה מאחור".


על השיחה שלו עם בתו, סיפר האב: "כששמעתי על כך היה לי מאוד קשה. אבל כששוחחתי עם בתי הקטנה היא הייתה רגועה מאוד, וכך נרגעתי. היא אמרה לי 'אבא זה לא צנוע, ואני לא רוצה לדבר אתך על מה שהיה. הוא דיבר אתי לא בצורה צנועה, וניסה לגעת בי אבל לא הסכמתי לו'. אני מודה לקדוש ברוך הוא. בתי הייתה השליחה שהיהודי הזה ייעצר, כדי שלא יקרה משהו עם אחרות. הבת שלי הייתה שליחה שמנעה אסונות לילדות אחרות". 


מדובר בילדה למשפחה חרדית, לה עוד חמש אחיות, ואמה נמצאת בהריון. על העובדה שהדבר הסתיים בשלום מבחינת בתו, אמר האב: "זה נס גדול. אני חושב שזה נס חנוכה. תודה לקדוש ברוך הוא. הוא הציל לי אותה, ויחד הוא הציל אחרות מהגבר הזה". על העובדה שהיא חזרה אליו בריאה ושלמה אמר אביה של הילדה בהתרגשות רבה: "זו מתנה גדולה. עד עכשיו אני נרגש מהמתנה הגדולה, שהיא חזרה אליי בשלום וללא פגע. למרות מה שעבר עליה, היא מאושרת, צוחקת והיא תעבור את זה". 


 

מואשם בחטיפה, אינוס ומעשים מגונים


מנהלת בית הספר החרדי באשדוד אמרה כי מדובר במקרה נורא ומזעזע: "החשוד הגיע לבית הספר במונית ונעמד מול תחנת ההסעה. הוא קרא לילדה ואמר לה שאביה ביקש ממנו להביא אותה הביתה במונית. הילדה היססה אך הוא שיחד אותה בממתקים וכך בעצם שיכנע אותה", סיפרה המנהלת. "הם התחילו לנסוע והיא הבינה שהוא בעצם לא נוסע לביתה, ואז ביקשה ממנו לקחת אותה בחזרה הביתה, אבל הוא אמר לה שהוא לוקח אותה לראות את היער שאין בו דובים מפחידים. הוא ניסה לנשק אותה אבל היא התחילה לצרוח. הוא ברח מהמקום והשאיר אותה ביער". אחת האימהות אמרה: "הוא פשוט שטן. במדינות אחרות תולים אותו בכיכר העיר".


מפקד תחנת אשדוד, סנ"צ נעם שקל, פירט על רגע קבלת הדיווח ועד למעצרו של החשוד. "ביום שלישי שעבר בערב הגיע אלינו דיווח מתחנת נוגת באזור בית שמש שמודיעה נמצאה ילדה בת שבע שכנראה נלקחה מתחנת ההסעה באשדוד. היא מצאה אותה בוכה ונסערת סמוך לכביש סמוך לאזור מי יואב. המודיעה כמובן מדווחת למשטרה ולמשפחה של הילדה. הילדה בתושיה רבה הצליחה למסור גם את הטלפון של הבית. למעשה פה נכנס צוות החקירות והמודיעין של התחנה לפעולה אינטנסיבית כדי לאתר את החשוד במעשה ואנחנו מאתרים ביום חמישי אחר הצהרים ועוצרים אותו בירושלים. 

הילדה סיפרה על התהליך איך הוא שכנע אותה לעלות למונית ומשם הוא לקח אותה למקום ההוא. אנו מייחסים לו חשד למעשים של חטיפה, אינוס ומעשים מגונים". הילדה סיפרה על התהליך איך הוא שכנע אותה לעלות למונית ומשם הוא לוקח אותה למקום ההוא. אנחנו מייחסים לו חשד למעשים של חטיפה, אינוס ומעשים מגונים".