נחשפת רשימת המייסדים של מפלגתו של משה כחלון "כולנו". ברשימה ניתן למצוא שמות כמו אבי גבאי, מנהל מטה כחלון ומנכ"ל בזק לשעבר; אורנה אנג'ל, יועצתו לשעבר של אהוד וחברת כנסת מטעם מפלגת העבודה למשך שבוע; יעקב טרוזמן, סמנכ"ל מכירות בחברת הוט; שמשון ליבמן, יו"ר מטה המאבק למען שחרור גלעד שליט; המאמנת והבלוגרית אורית אגמי; רון מוסקוביץ', מנכ"ל הרשות הלאומית לבטחון בדרכים; שלומי טל, יו"ר החברה למתנ"סים. 




ברשימה נמצאים גם דובר המפלגה נדב שטיינברגר וכן זוהר סוסנקו, כתב גל"צ לשעבר. ברשימה ניתן למצוא בין השאר קוסמטיקאיות, סטודנטים, מזכירות, ואפילו מובטל אחד. יש לציין כי הרשימה היא רק רשימת המייסדים ולא הרשימה שתתמודד בבחירות, אם כי תיתכן חפיפה חלקית בין כמה מהשמות ברשימה. 




בבקשה לרישום שהוגשה היום לרשם המפלגות פורטו גם מטרות המפלגה: "המפלגה בראשות משה כחלון הוקמה בכדי לחדש את התקווה לחיים טובים לכל אזרח בישראל וליצירת חברה ראויה שישראלים רוצים וגאים לחיות בה". 




בין מטרות המפלגה המוכרזות: קיום מנהיגות ציבורית ראויה הפועלת למען העם בסטנדרטים של טוהר מידות; חוסן כלכלי וחברתי באמצעות עידוד התעסוקה בשכר ראוי; העלאת הפריון ועידוד העסקים הקטנים והבינוניים בישראל; יצירת שוויון הזדמנויות לכלל אזרחי ישראל תוך שילוב אוכלוסיות המיעוטים; הוזלת יוקר המחייה בכל התחומים, ובפרט בתחומי הדיור, המזון והפיננסים ע"י עידוד תחרותיות; קיום שירותים יעילים וזולים לאזרח וקיצור הביורוקרטיה; טיפוח מערכת הבריאות; יצירת תחושת ביטחון אישי תוך החמרה של ענישה על עבירות רכוש ואלימות, וכן איכות חיים טובה בה צעירים ומבוגרים נהנים מתרבות, אמנות, ספורט איכות סביבה ראוייה ומימוש זכותם הדתית והאישית.




בין מטרות המפלגה ניתן למצוא גם התייחסות לנושא המדיני: "יצירת אופק מדיני-בטחוני למדינה ישראל באמצעות פעולה בלתי מתפשרת למען בטחון ישראל לצד שאיפה להסדר מדיני עם שכנינו".