השר לשעבר גדעון סער, שבמערכת הפוליטית כולה ובעיקר בליכוד ממתינים להחלטה שלו האם יתמודד בפריימריז מול ראש הממשלה בנימין נתניהו, הצביע היום (רביעי) בגני התערוכה בתל אביב בקלפי הליכוד והביע התנגדות למהלך הקדמת הפריימריז שיזם נתניהו.

 
גורמים בליכוד משוכנעים שהחלטתו של נתניהו להקדים את הפריימריז בתנועה נועדה לחסום את סער. על כך אמר סער בצאתו מהקלפי בגני התערוכה: "לא משנים את הכללים באמצע המשחק. זה דבר לא הגון. אין שום בעיה בתאריך המקורי, יש מספיק זמן כדי להגיש מועמדויות לכנסת. זו דעתי וחברי מרכז ליכוד יחליטו". עוד הוסיף: "אני מציע להצטייד בקור רוח, בסבלנות ושקט נפשי, זה הכרחי לאנשים המעוניינים להגיע לעמדות הנהגה או היו בעמדות הנהגה".
למרות שעדיין לא הודיע על כך, טוען אלי קורנפלד, חבר מרכז הליכדו ויו"ר החוג הרעיוני "דרכך דרכנו", כי "גדעון סער יודיע הערב או מחר על כך שהוא מתמודד בפריימריז על ראשות תנועת הליכוד מול נתניהו". קורנפלד נחשב לאחד מתומכיו של סער בליכוד. "היו בימים האחרונים מאות ואלפי פניות אל סער להציג את מועמדותו. תנועת הליכוד במשבר מנהיגותי קשה. לסער יש סיכוי גדול ביותר לגבור בפריימריז על נתניהו והוא גם היחידי שיכול לתת קונטרה ליאיר לפיד ולמשה כחלון ולגורמים האחרים בזירה הפוליטית", הוסיף קורנפלד.


הוא אמר כי תומכי סער בליכוד אספו כבר את כל החתימות הדרושות כדי שהוא יכל להציג את מועמדותו בפריימריז. “המועד האחרון להגשת המועמדות הוא ה-14 לחודש בחצות אבל להערכתי, ואני לא אומר זאת סתם, סער יכריז כבר הערב או מחר על התמודדותו", הוסיף. "יש היום בליכוד הלך רוח של החלפת נתניהו וסער יכול לבשר לאנשי הליכוד את התקווה החדשה", אמר.

שמועות על כך שסער יציג את מועמדותו מתהלכות בליכוד כבר משעות הבוקר אולם אין לכך שום אישור רשמי מצדו של גדעון סער, הנמנע מלהגיב או להתייחס לדברים.  גורמים מקורבי סער מחכה לראות מה התוצאות הערב. אם ביבי יוכה בהצבעה, יש סיכויים טובים שיתמודד.