1. חברת ספיריטים סחר השיקה בארץ את TAP 357, ויסקי קנדי בכמה טעמים. בשלב ראשון יושק בארץ הוויסקי בטעם מייפל, ובהמשך צפויים להגיע טעמים נוספים.


מחיר: 149 שקלים ל־750 מ”ל.


בשורה התחתונה: ויסקי מתקתק, שמתאים למי שמתחיל לשתות ויסקי ורוצה לעשות זאת בהדרגה. למרות הטעם המעודן והמתקתק, היזהרו, כי הוא מכיל 40.5% אלכוהול. נפלא בעיני לקוקטיילים חורפיים.



2. מותג הוויסקי בלנטיינ’ס השיק את “סדרת האמנים” שלו, כשהפעם במוקד ההשקה שיתוף פעולה עם אמן עטיפות התקליטים ליף פודג’סקי.


מחיר: 89.90 שקלים לליטר.


בשורה התחתונה: מהדורה שככל הנראה תהפוך למהדורת אספנים. הבקבוק מגיע עטוף בבד כחול שעליו הדפס אמנותי של אש ומים.



3. נספרסו משיקה מהדורה מוגבלת של שתי תערובות קפה: TANIM ממקסיקו ו־UMUTIMA מרואנדה. התערובות מגיעות בדרגת חוזק 6 ו־7.


מחיר: 51 שקלים למארז זוגי, באתר החברה.


בשורה התחתונה: טעמנו את תערובת UMUTIMA wa Lake Kivu, שבתרגום חופשי זה “לבו של אגם קיוו”. התערובת עדינה ומתאימה למי שלא אוהב קפה חזק מדי.



4. חברת אחווה השיקה נשיקות (קצפיות) מרנג בטעם וניל ותות ללא שומן עם כ־15 קלוריות ליחידה.


מחיר: 11 שקלים לאריזת 180 גרם.


בשורה התחתונה: חובבי הנשיקות פשוט התעלפו על הטעם. המרקם מצוין והטעם – גם הווניל וגם התות – היו מעודנים ופשוט נמסו בפה. בהחלט הפתעה מתוקה בהתחשב במחיר הנמוך.



מדור צרכנות: חדש על המדף. צילום: יח"צ



5.חברת כרמית מרחיבה את קו המוצרים של המותג “חופשי”, עם השקה של סדרת חטיפים ללא גלוטן. בין המוצרים החדשים תוכלו למצוא: ופלים ללא ציפוי, ופלים מצופים שוקולד, אצבעות ופל בטעם שוקולד ובציפוי שוקולד חלב, שוקולד מריר מעולה, שוקולד חלב מעולה וחטיפי שוקולד עם צימוקים וקורנפלקס.


מחירים: 6.90־10.90 שקלים.


בשורה התחתונה: הנסיינית הצליאקית שלנו שמחה לציין שהשוקולד ללא גלוטן היה מעולה, לא היה לו טעם לוואי, והוא אפילו הזכיר לה שוקולד פרה. גם הוופלים שטעמה הזכירו לה את הוופלים שזכתה לאכול כשהייתה ילדה.



6. חברת מבושלת מרחיבה את סדרת הארוחות המוכנות, ופונה לקהל יעד בררן יותר: ילדים. המנות החדשות הן חלק מסדרת “חמם והגש”, ובהן תמצאו: נתחי פרגית עם קוסקוס מלא וירקות, שניצלונים עם פסטה פוזילי ברוטב עגבניות, קציצות בשר ברוטב עגבניות עם ספגטי ונתחי עוף ברוטב ברביקיו עם פתיתים ואפונה.


מחיר: כ־30 שקלים.


בשורה התחתונה: מכיוון שקהל היעד הוא ילדים, המנות לא מתוחכמות מדי. השניצלונים למשל היו די סטנדרטיים, והפסטה שלידם הייתה מאוד פשוטה, כמו שילדים אוהבים. נתחי הפרגית והקוסקוס גם עברו טוב את המבחן של הילדים. בקיצור, פתרון נוח להורים שלא מוצאים זמן לבשל.



7. “כוורת”, רשת חנויות הנוחות של האגודה למען החייל, מרחיבה את קו המוצרים שלה עם ההשקה של “כוורת פון” – קו אביזרים למכשירי סלולר. המוצרים שיוצעו לחיילים יימכרו במחירים נמוכים בכ־25% עד 50% מהמחירים הקיימים בשוק.


מחירים: 15־90 שקלים.


בשורה התחתונה: הרשת מציעה בין היתר אוזניות, מטענים לבית ולרכב וכבלים לסנכרון וטעינה של מכשירים סלולריים. היתרון שלהם הוא המחיר הנמוך יחסית. נכון שהוא לא נמוך כמו מוצרים מקבילים שניתן למצוא באיביי, אך יחסית לארץ הם נוחים מאוד.



8. מאמא עוף מרחיבה את סדרת “קריספי” ומשיקה טעם חדש: שניצל קריספי חריף.


מחיר: 24.90־25.90 שקלים.


בשורה התחתונה: סדרת הקריספי של מאמא עוף כבר זכתה להיות דיירת קבועה במקפיא שלי, למרות זאת, הטעם החדש שאמור לפנות לקהל אוהבי החריף דווקא פחות מוצלח בעיני. הוא אומנם פיקנטי, אבל יש לו מין טעם מוזר בסוף.



9. רגע לפני פסח, חברת “אקוגרין – דרך ירוקה” משיקה את ONE TRIBE – שמן קוקוס אורגני מלא בכבישה קרה. מקורו של השמן הוא בסרי לנקה, הוא מופק מאגוזים אורגניים שעוברים כבישה עם קליפתם הפנימית.


מחיר: 25־33 שקלים ל־350 מ”ל, 60־75 שקלים לליטר.


בשורה התחתונה: אפשר לומר ששמן קוקוס הפך לדבר הכי חם במטבח. הוא בריא מאוד, ולמרות אחוזי השומן הגבוהים יחסית, הוא טעים מאוד וגם עשיר בנוגדי חמצון. חובבי הטיגון ישמחו לשמוע שהוא נשרף פחות מהר, והוא מעולה לאפייה.