אחרי שנברה בעבר והוציאה את האלבום "קהלת", שבו הלחינה טקסט תנ"כי פרופר, החליטה קורין אלאל להישיר מבטה לעתיד וחברה לסטודנטים הצעירים של מכללת BPM. והתוצאה: הסטודנטים הפיקו לה את המיני-אלבום החדש שיצא בקרוב. "נתתי להם ארבעה שירים, וכל קבוצה עבדה על שיר אחר", היא מתארת את תהליך העבודה. "נפגשנו אחרי שלושה חודשים והם השמיעו לי את הסקיצות. התעלפתי. אמרתי להם: 'פשוט תמשיכו לעבוד'. לא היו לי הערות".



לא חששת בהתחלה להפקיד את השירים שלך בידיים בוסריות?


"סמכתי עליהם, יש להם את המורים הכי טובים בארץ. חוץ מזה, צריך להאמין. אם לא נאמין, מה יהיה?".



את רואה הבדל בין המוזיקאים הצעירים לבין מה כשאת היית בגילם?


"בזמני בכלל לא היה בית ספר כזה. זה כל כך מצא חן בעיני, עד שנרשמתי בעצמי ללימודים במכללה. למדתי מוזיקה אלקטרונית, עשיתי קורס באבלטון, שהיא תוכנה שהתמכרתי אליה, כלי מוזיקלי חדש שמעניק שליטה אחרת על הסאונד. אחר כך עשיתי קורס בסינתזה, שזה עוד פיתוח של הסאונד".



אלו דברים טכניים מאוד. התחברת לזה?


"אני מטורפת על זה. זה מעיף לי את המוח. יש לי אולפן הקלטות בבית ואני מפיקה אלבומים למוזיקאים. לא מזמן עשיתי אלבום להרכב הנשים RND. הכל עשיתי לבד, כולל המיקסים, וזה בזכות הלימודים. ברגע שאשלוט בכל התחומים, העולם שלי יגדל עוד יותר".



ומה המטרה של כל זה?


"בעבר היה לי חלום: שיהיה לי אולפן בבית כשאתבגר. למה? לא רציתי להסתמך רק על הופעות, ולחשוש ולהילחץ אם יש או אין. החלום התקרב מהר ממה שחשבתי. עכשיו אני עובדת באולפן ונמצאת שם כל הזמן, המטרה שלי היא להמשיך ללמוד ולהתמקצע. זו הסיבה שנרשמתי לשני קורסים נוספים בשנה הבאה".



בשיר "עם הגיל", שיצא עכשיו כסינגל מתוך הפרויקט, את כותבת: "כל דקה חשובה להגשים את החלומות". נותרו לך חלומות שטרם הגשמת?


"יש לי חלומות לטווח קצר, ויש לי חלומות לטווח ארוך. בטווח הקצר אני רוצה ללמוד מאסטרינג וגם תקליטנות. אני חייבת ללמוד את זה כדי לקבל ביטחון לעלות על הבמה עם מחשב. וחשוב לעלות לבמה עם הידע. התקליטנות היא הדרך שלי להוציא לפועל את כל הרעיונות שיש לי".





בטח תהיי אטרקציה במסיבות.


"מה גם שמסיבות יש הרבה יותר מהופעות. אבל אני לא בטוחה שארצה לעשות את זה. נראה".



ומה החלום לטווח הארוך?


"השנה נבחרתי מטעם משרד התפוצות ומכון גשר למנהיגות להשתתף בקבוצה של 20 איש - מהטובים בארץ - שנשלחה מהארץ לארה"ב כדי לבחון את הבעיה של יהודי התפוצות ולנסות לגשר על הפערים שהולכים וגדלים בינינו לבינם. מתברר שלפני חמש שנים הצהירו שישה מיליון יהודים באמריקה שהם יהודים - אבל מאז המספר הזה ירד בחצי. המשימה שלנו הייתה להבין את שורשי הבעיה הזאת ולנסות למצוא לה פתרון. אחרי שחזרנו, אנחנו עומדים בקשר, וכבר יש כמה רעיונות מאוד מעניינים".



אז החלום הוא פוליטיקה?


"לא יודעת. אבל כן ארצה להמשיך לעסוק בנושא הזה. הוא מעניין אותי".