בתחום הקומדיה, לפעמים דווקא האמנים הפרובוקטיביים והשנויים ביותר במחלוקת, עם גם המצליחים והבועטים מכולם. ג'ים ג'פריס הוא אחד הקומיקאים הפופולרים והמוערכים בעולם כיום. מאחוריו 5 ספיישלים סופר-מצליחים ששודרו בנטפליקס, ב-HBO וברשת showtime.



הוא מככב מדי שבוע בתכנית טלוויזיה פורצת דרך (וקורעת) ברשת קומדי סנטרל, קהל מעריצים של מיליונים שעוקב אחריו למרות או בזכות כמות לא מבוטלת של ארגונים ואנשים שהצליח לעצבן במהלך הדרך ביניהם מאמיני כל הדתות, המפלגה הרפובליקנית בארה"ב והנשיא טראמפ העומד בראשה, ארגוני זכויות נשים, ארגוני תמיכה בהפרעות למידה ויותר מכולם – ארגוני הנשק בארה"ב.



הוא גדל באוסטרליה ובגיל צעיר מאוד עלה על הבמות. תחילת הקריירה שלו היתה באנגליה ומהר מאוד הרדאר האמריקאי קלט אותו שם. הוא פרץ בספיישל שהופק ע"י HBO שנקרא "I swear to god" (אני נשבע/מקלל לאלוהים) ובהמשך בספיישל מופלא בערוץ showtime שנקרא "Alcoholocaust" (אלכוהושואה) וב-"bare" (חשוף/פשוט) שהופק ע"י נטפליקס.





המופע שאיתו הגיע לישראל בביקור הקודם – "freedumb" זמין בנטפליקס ונחשב לאחד ממופעי הסטנדאפ הנצפים והמוערכים ביותר ברשת. למיטיבי הלכת נמליץ גם על סדרה שכתב וכיכב בשם "legit" ששתי העונות שלה ששודרו גם בארץ וזכו לשבחים, למרות שעסקה בתחומים פרובוקטיביים כמו זנות ומחלות נוירודגנרטיביות.



ההומור שלו שנון ומרושע, אין לו מחסומים ו/או אלוהים. ג'פריס לא מרחם על איש, גם לא על עצמו. הוא מגלה מידה בריאה של מודעות והומור עצמי ובין כל קורבנות עקיצותיו ניתן למצוא גם אותו ואת משפחתו.



ג'פריס מופיע ללא הפסקה בארה"ב, אירופה, אוסטרליה וניו זילנד. את הקהל הישראלי הוא הצליח להקסים במהירות הבזק בביקור הראשון שלו כאן. כעת הוא חוזר, לבקשתו אחרי שהתאהב בארץ ובקהל המקומי להופעת 360 מעלות מיוחדת.