משתתפי "המירוץ למיליון" לא נחים לרגע וממשיכים לנצל את מעט דקות התהילה שעוד נשארו להם.

בשבוע שעבר השיקה חברת Scuderia Ferrari את הקולקציה שלהם ולרגע היה נדמה שרון שחר הוא זה שינחה את הערב, מאחר שכמעט חצי ממשתתפי "המירוץ למיליון" נכחו במקום.

הזוג הראשון (והיחיד) שנוצר ב"מירוץ למיליון", יוכי ומאירי הגיעו יחד לאירוע, אך יוכי לא שכחה את חברה ובת הזוג שלה למירוץ, לינור פחימה, שהצטרפה אל השניים. בין יתר משתתפי התכנית ניתן היה למצוא במקום גם את טילטיל (ללא המזרחי שלו) ואת גל (ללא הליאל שלו).

מתברר שאחרי שעברו מיבשת ליבשת, במסגרת המירוץ, יוכי ומאירי בדרך לחופשה זוגית ראשונה משותפת, שתהיה ככל הנראה באירופה. היעד הסופי והמועד עדיין לא נקבעו אבל בקרוב מאד יכנסו השניים לסוכנות נסיעות ויזמינו בוקינג לחופשה רומנטית.

למדור נודע שמגורים משותפים עוד לא על הפרק. בין היתר, אך כן נדווח שמתוכנין קמפיין זוגי משותף לשניים, שנמצא עכשיו במו"מ. במידה והחוזה ייחתם, יהיה לנו זוג ראשון עם קמפיין מהעונה הנוכחית של המירוץ למיליון. מאחר ואנחנו עדיין לא יודעים מי זכה במיליון, כל מה שנותר להסיק הוא שגן אהבה משתלמת בריאליטי.


מנצלים את דקות התהילה. צילום: יח"צ

לא רק משתתפי ה"מירוץ למיליון הגיעו להשקה. כדורגלן העבר של מכבי ת"א אמיר שלח ואשתו וויקי מקריאניס הגיעו להתרשם מהשעונים.

אך השאלה שעניינה את כולם היתה איך זה שגל, מהצמד גל וליאל, הגיע בלי ארוסתו וזוגתו לתכנית, ליאל. למדור התברר כי ליאל פשוט עסוקה בהכנות קדחתניות לקראת החתונה של השניים במרץ הקרוב ולכן לא הגיעה. ניתן לנשום לרווחה מאחר שהכל חזק ויציב ביחסי הזוג הראשון של אשדוד.