"בוקר טוב ירושלים!", בירכה הבוקר (שלישי) כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן באינסטגרם שלה, "קמנו הבוקר ממש מוקדם כדי לראות את האתר שבו אירעה הצליבה של ישו".
קים, שהגיעה לביקור בזק בישראל עם בעלה, הראפר קנייה ווסט, הבת נורת' ואחותה קלואי, צירפה תמונה של המקום ותמונה נוספת של הזוג כורע לפני המקום שבו על פי המסורת נצלב ישו.
אחרי שחברי הפמליה של השניים פרסמו תמונות שבהן נכתב "שלום ישראל" ו"ישראל הקסומה" וחטפו מבול של תגובות מפעילים פרו-פלסטינים, ניכר כי הקרדשיאנית נזהרה בדבריה וכתבה רק "ירושלים" מבלי לציין את המדינה שבה היא מבקרת ברשתות החברתיות, כשאחריה החשבון שלה עוקבים עשרות מיליונים.

 

Good morning Jerusalem! We woke up really early to see the site where the crucifixion of Jesus Christ took place

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on


אמש, קים וקניה נפגשו עם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת. ראש העיר אמר: "הרמנו כוסית לחיי ירושלים. ביקשתי מהם שיהיו שגרירים של ירושלים ויעבירו בעולם כולו מסר שירושלים פתוחה וכולם רצויים בה". 

במהלך הערב נפוצו שמועות לפיהן ווסט מבקש לערוך הופעה בחינם לתושבי העיר. הוא ביקש לקיים את ההופעה במגדל דוד, אבל הדבר לא התאפשר - וההופעה הספונטנית  - בוטלה. 

גם האחות קלואי הצטלמה בכנסייה עם נורת' הקטנה:

 

The Garden Tomb

A photo posted by Khloé (@khloekardashian) on


 
אתמול בבוקר הגיע הזוג הכי מפורסם בעולם לישראל על מנת לערוך את טקס ההטבלה של ביתם נורת' במתחם כנסייה הארמנית בבירה. הם השתכנו במלון מצודת דוד. 
למקום הגיעו עשרות עיתונאים מרחבי העולם, שניסו להשיג את התמונה של ההטבלה. לאחר שעה וחצי יצאה המשפחה ממתחם הכנסייה, ובמקום להמשיך לכנסיית הקבר, כפי שתוכנן, המשיכו למלון. היום הם צפויים לשוב לארצות הברית.