ריאליטי במיטבו: בראיון חושפני למראיינת דיאן סוייר סיפר שלשום ברוס גונר (65) על תהליך לשינוי מין שהוא עובר, וציין כי הוא ״לכל דבר ועניין, בעצם - אישה״. ג׳נר היה בעברו אתלט אולימפי וזכה במדליות רבות. למרות זאת, את תהילתו קנה ג׳נר כשהפך לאביהן החורג של האחיות קרדשיאן והשתתף בתוכנית הריאליטי עתירת הרייטינג על חייהן.



בשנתיים האחרונות נפוצו שמועות כי ג׳נר נמצא בעיצומו של תהליך לשינוי מין, ופעמים רבות הוא צולם בציפורניים מטופחות משוחות לק ובשיער ארוך. עם זאת, עד הראיון שנערך שלשום בתוכנית ״20/20״ הקפיד ג׳נר לא להתייחס ישירות לנושא. ביום שישי הוא פיזר את הערפל ואף את שיערו הארוך והגדיר עצמו ״טרנסג׳נדר. אבל לא בתור אישה הכלואה בגוף של גבר. אני זה אני. אני אדם ולא תקוע בגוף של אף אחד אחר. החלקים בתוכי, הנשיים, הם חלק בגופי כמו כל חלק אחר״.



ג׳נר הודה בראיון כי כבר בילדותו הוא ידע כי הוא חווה תחושות שונות משל ילדים בגילו, ואמר כי בגיל שמונה הוא מדד לראשונה את אחת השמלות של אמו: ״סימנתי את המקום בארון כדי שאוכל להחזיר אותה אחר כך בלי להיתפס. לא ידעתי למה אני עושה את זה. זה פשוט גרם לי להרגיש טוב״.

לאחר הראיון, שזכה לתהודה גדולה בארה״ב, מיהרה בתו החורגת קים, שרק לאחרונה ביקרה בישראל עם בתה ובעלה הזמר קניה ווסט, לצייץ בטוויטר: ״אהבה היא האומץ לחיות את חייך בצורה הכנה ביותר. ברוס הוא אהבה. אני אוהבת אותך״.