לי לוי (22) היא סוג של אניגמה. לא מכיוון שהתפרסמה בזכות היצמדות לגברים מפורסמים. את התלבשותה על סלבריטאים כדי להתפרסם העתיקה כמעט כמו מושג הסלבריטאיות עצמו.



אבל לוי לקחה את זה צעד אחד קדימה. קודם כל, זה שהיא לא מוותרת: יהודה לוי זרק אותה? עברה לאיציק זוהר. שם הקשר לא התפתח? היא התחילה קשר מלא סימני שאלה עם יאיר נתניהו, שבכלל לא ברור אם מדובר בידידות אפלטונית או משהו מעבר. בכל מקרה, השניים דואגים לשמר את המסתורין סביב הקשר.



"החלטתי לבוא לכאן כי אני אוהבת את ישראל. אני רואה בישראל את הבית שלי", היא אומרת חמוש בשיחה עמה, שמתקיימת בזמן שהיא מתאמנת בזאוס ספא במגדל משה אביב. 



עזבת בשביל זה את המשפחה.


"סבא וסבתא שלי גרים בישראל, כי אבא שלי ישראלי, אבל הוא חי בדנמ־ רק עם אמא שלי. חוץ מזה, אני עצמאית מגיל נורא צעיר. כשהייתי בת 15 עז־ בתי את דנמרק והלכתי ללמוד ריקוד ואמנויות הבמה בקיימברידג' באנגליה. כשהייתי בת 18 עברתי ללוס אנג'לס לשלוש שנים, שם למדתי משחק באקד־ מיה האמריקאית לאמנויות במה, ובהמשך בסטודיו של לי שטרסברג".



למה לא נשארת באמריקה, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות?



"תמיד רציתי לעלות לישראל ולבנות את הקריירה שלי כאן. ישראל בשבילי היא המקום הטוב ביותר לחיות בו. אבל אני עדיין מתכוונת לחזור ללוס אנג'לס. יש לי הרבה דברים בתהליך עכשיו, ויש לי סוכנים באל. איי, באירופה ודברים גדולים אחרים בישראל".



על כל הדברים האלה אף אחד לא שומע. רק על בני הזוג שאת בוחרת להתרועע איתם.


"כל מה שאני שומעת בקשר אלי הוא הרצון שלי להתפרסם בכל מחיר. לא משנה לי מה אנשים אומרים עלי. אני מתמקדת בעבודה ואני מאוד חרוצה. סיימתי עכשיו לשחק בשני סרטים בישראל. אחד יצא לאקרנים בקיץ ('איביזה' ר"פ), והשני - שבו אני משחקת תפקיד ראשי - יצא לאקרנים בספטמבר".



את רוצה להגיד משהו על הרומן עם יהודה לוי?


"יהודה לוי אדם גדול, חכם מאוד, חרוץ, אינטליגנטי ועם לב טוב. אני מאמינה שדברים לא קורים סתם. הכל מאלוהים. ואולי זאת הדחיפה שהייתי צריכה לקריירה שלי, אני לא יודעת. אבל אני ממש לא מתלוננת על החיים שלי עכשיו".



מה הסיפור עם יאיר נתניהו? פעם את מספרת שהוא בילה את הלילה אצלך, ופעם שאתם רק חברים אפלטוניים ומעולם לא היה ביניכם כלום.


"אין שום דבר בקשר ביני ובין יאיר שאני רוצה לחלוק. החלק הזה של החיים שלי מאוד פרטי ואישי. גם בשבילו".