ושוב יום חמישי ושוב מצעד התיעוב השבועי, וגם הפעם וביתר שאת החרמנים והמריירים המטרידים והמתעלקים השוביניסטים ונוטפי ההורמונים במדים הכחולים. כל יום והניצב שלו, חמישה ימים בחמש דקות – פראמין ומתחילים.



יום ראשון - עוד ניצב במשטרה נחשף בקלונו. עוד רגע יתברר שהמינוח ניצב המיוחד למשטרה מיועד למה שבכירי כחולי המדים נושאים מתחת למכנסיהם ולא לדרגתם. מה יש לו לאדם במיטב שנותיו, לרוב בעל משפחה, בשיאה של קריירה במשטרה, שכל מה שחסר לו הוא עוד סטוץ עם שוטרת שיכולה להיות בתו.



הרי שוטרים אמורים לדעת יותר מכל אחד אחר מה מותר ומה אסור, ובעיקר שאסור לקיים יחסי מין עם כפופות להם ובטח לא להבטיח קידום תמורת פישוק. בחילה עמוקה אוחזת אני מקווה בכל אחד מכם ששומע על כך, ובעיקר ששוב ושוב זה קורה במשטרה, וכאן מתגנבת לה מחשבה בלתי נמנעת: אולי יש פגם בהליכי הקידום של קצינים במשטרה? לא יכול להיות שזה כבר לא אחד ולא שניים ולא שלושה שאיבדו את הבושה. והרי אם אנשים כל כך עסוקים בניהול ובפיקוד, אז איך יש להם זמן בכלל להשקיע בייזום סקס עם צעירות? אז המפכ"ל מייבב על שבר ושאר הבלים אבל באמת הגיע הזמן להודות – לצד אלפי שוטרים מצוינים יש במשטרה יותר מדי מפקדים לקויים, פגומים והוויאגרה עלתה להם למוח.




יום שני - עוד יום בפרשת חיי שרה והפעם עוד עובד, עוד סיפורי רודנות מטורפים, קצת או יותר אלכוהול, אובססיביות קומפולסיבית והכל בתוך ארמון המלוכה נוטף הגלידה, הפרחים והפדיחות. אבל, ואנחנו אגב לפני ה קלטת שנמצאת בדרך לאולפן ובה עוד אחד משגיונות הגברת, עכשיו הרי ברור יותר מתמיד שלראש הממשלה שלנו יש אישה, נאמר בעדינות, בעייתית.

גם מביך אותי לראות חברי כנסת שגם בהם דבק פגם מוסרי שמשתלחים באישה האומללה הזו, וראש הממשלה הפתטי בטוח שהכל המצאה כדי לזרוק אותו מלשכתו. עדר עיתונאים מנסה להשיג עכשיו את הקלטת הלוהטת שטרם הושמעה ואני אומר "די, יצאנו כבר מתחום הביקורת הסבירה כי נכנסנו לתחום הרחמים והחמלה". אז מה שלא חוקי, שהגברת תיתן את הדין, אבל מה שהוא תוצאה של מבנה נפשי מסובך ביותר – אני הייתי מניח לזה. ואגב, אני מכיר כמה נשות עיתונאים בעייתיות לא פחות משרה, אבל החבר'ה לא יעשו מזה עניין .

יום שלישי - שולה זקן נפרדת מהכלא וברוב הדר דופקת יציאה מלכותית מול התקשורת והולכת הביתה אחרי הרף של ריצוי עונש. ושוב, כמו במקרים קודמים מגויס בורא עולם לסצנה ההזויה. מסכן, שלא באשמתו, כמו כל העבריינים שאין להם מושג בעניינים הלכתייים, כל היהירים, הבורים הקומבינטוריות ומשרתות האדונים המושחתים, מגלגלת הזקן עיניה למרומים ומקרקרת את השטות המחוצפת הזו – "תודה לבורא עולם שנתן לי לעבור את הניסיון הזה".

אתם מבינים, כן? זקן באמת מאמינה כאישה פרימיטיבית, שהיא לא ממש עבריינית, ולא ממש סייעה לאחר לעבור את עבירותיו, אלא כל ההתנהלות, כל הישיבה בכלא, אינם עונש שהושת עליה כעבריינית, אלא בורא עולם החליט מסיבותיו להעביר אותה את הניסיון. אם הייתה אישה נאורה הייתי מאמין שכך היא מתרצת את פשעיה, אבל בהיותה שכזו אני בטוח שהיא אכן מאמינה שהכל מלמעלה ממש כאותם קציני משטרה, שכרעו ברך לרגליו של איזה באבא, והיא והם הם פרצופה של המדינה, אוסף פרימיטיביים עובדי כוכבים ומזלות שחיים אלף שנה אחורה ומבזים את שם אלוהים.

ביום רביעי ראיתי מספר אחד והוא הוריד לי את האסימון בכל מה שקשור למופעי החרמנות הדוחים של כמה ניצבים במשטרה. בסגל הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל יש 19 זכרים ואף לא אישה אחת. בכל גוף במדינה יש כבר נשים בכנסת ובממשלה, בבית המשפט ובבנקים, רק במשטרה עוד מכהנים רק זכרים נוטפי הורמונים ואחר כך בא דנינו הבכיין ואומר שצריך טיפול שורש.

לא צריך טיפול שורש, דנינו, צריך מפכ"ל אחר שימנה מתוך ה-19 בפיקוד הבכיר לפחות שלוש נשים ואז רמת הטסטוסטרון אולי תרד. ניצבי המשטרה הם לא כאלה גאונים שאין אישה אחת במדינה שיכולה להיות מפקדת אגף או מרחב. לפקד על יחידה במשטרה לא צריך שרירים ביד ולא זקפה, צריך מוח וזה מה שחסר גם למפכ"ל וגם לחלק גדול מהמבוגרים המביכים שלרגליו.

והיום חמישי, היום האחרון להגשת הרשימות לבחירות המגוחכות האלה יש רק עוד שם אחד שמפלגה חכמה תשריין אותו כדי להשלים את הפארסה. חבר'ה, דן שילון פנוי! הוא מתאים לכל מפלגה. לא כי אני יודע מה העמדות שלו, אבל בכנסת שיהיה בה גנרל ודוגמנית ושינקינאית שמדברת רק בלשון נקבה ורב וכדורגלן והומו ואחד שיודע לנגן על חליל, אז רק חסרה זונה ודן שילון שינחה ואז יש לנו את המעגל המושלם.

לא צריך לפתוח אולפן ולבזבז ים כסף, רק להציב מצלמה בוועדה, להביא בימה עגולה וקצת קהל ואת הסימפונט של רעננה, ויש לך אחלה תוכנית טלוויזיה. כרגיל המרואיינים יקשקשו על מלא נושאים שאין להם שום הבנה בהם והקהל ימחא כפיים בטירוף כשהמעגל ישיר "אין לי ארץ אחרת", ושילון יהיה ממלכתי ואולי אפילן יצליחו להעביר איזה חוק שאומר שהכול בסדר, כי אני לא הפרעתי לך אז אל תפריע לי . 

גבי גזית, חמישי ב-10:00, רדיו ללא הפסקה