שלום, כאן גבי גזית והיום אני השוטר ה.. לא ממש טוב ולא ממש רע. היום אני השוטר ה-חרמן


לא מבין מה אתם רוצים ממני, כשאני קם בבוקר ולובש את המדים שיושבים עלי כמו ציפוי של נקניקייה ועונד את הדרגות המבריקות כמו תחפושת לפורים, ועולה על רכב השרד שלי עם משקפי שמש ערסיים, וכולי נראה כמו ברוס וויליס או סרפיקו.



אז איך, תגידו לי, איך השוטרות יכולות לעמוד בפני הקסם המהלך הזה? אני רואה את העיניים שלהן מלטפות את פניי חרושי הקמטים, איך הן רוטטות למראה שערי המאפיר המקליש, ואיך גופן מתמלא ציפייה לבאות אל מול כרסי המשתפלת אחרי שלושים שנות שווארמה. שוטרת צריכה להיות עשויה מברזל כדי לא לבעור בתשוקה לרגע שתיכנס למכוניתי בדרך לכנס בצפון.



נכון, אני נשוי ויש לי ילדים ואני מספיק זקן כדי להיות כמעט סבא של השוטרות האלה, ונכון שאני יודע שבסוף מישהו ילשין עליי אבל מה, אני פקיד בבנק דיסקונט חננה? בכל זאת, הייתי בצנחנים ואחרי שאשתחרר אקים חברת ביטחון באוגנדה. מה אתם רוצים ממני? אמנם עפתי מהמשטרה עם פנסיה מטורפת אבל אל תגידו שלא עשיתי כלום. מה, לא זיינתי שמונה שוטרות?





שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע


אם ערבי ישראלי או תושב יהודה ושומרון היו הורגים מן המארב שני חיילים היתה ישראל מודיעה שידה של ישראל תשיג את הרוצחים. אם היו מחבלי החמאס מרצועת עזה יורים טיל על רכב צבאי והורגים שני חיילים, היתה ישראל מגיבה בעוצמה אדירה.



מה הפך את הפיגוע אתמול בהר דוב למשהו שונה? האם החיזבאללה איננו ארגון טרור? איזו אנחת רווחה נשמעה אתמול מעמדות הקברניטים והפרשנים כשהחיזבאללה הודיע שיסתפק בשניים שהרג אתמול, לפחות עד הפיגוע הבא, שייכנס כבר לחשבונאות אחרת.



ממתי עושים פנקסנות מול ארגון טרור? כמה הרגנו לכם, כמה הרגתם לנו? מי הרשה לקברניטי ישראל ביום השואה הבינלאומי להחליט שמבליגים על הריגת חיילים יהודים? שמא נתקפו פחד מעימות חזיתי עם החיזבאללה? איך זה הפך מותם של חיילי צה"ל למשהו שעוברים עליו לסדר היום?



חמש בערב, ראשון עד חמישי ב-17:00, רדיו ללא הפסקה