שלום, אני הילה קורח והיום אני השוטרת הטובה


למרות שאני יושבת ליד בן כספית אני מרגישה צורך להגיד היום מילה טובה לכיוון נתניהו. לא משנה מה זורקים לכיוונו, לא משנה כמה פרשות נחשפות או כמה עיניים בוחנות את ההתנהלות שלו ושל משפחתו, תמיד תהיה לו תשובה - גם זה כישרון, גם זו אמנות.



בהתחלה ליליאן פרץ הכפישה, ואחר כך מני נפתלי היה אשם, אז לפיד ניסה לעשות לו פוטש והכריח אותו ללכת לבחירות, כרגע רוני מאנה גורם לו לרצות להקיא, ועכשיו מבקר המדינה מייצר "מסך עשן" כדי להכניס את לבני למשרד ראש הממשלה. כולם עושים לו, כולם רודפים אותו, כולם מחליטים בשבילו וגורמים לו לעשות טעויות. ואת הכל הוא יכול להסביר אם רק התשקורת הסמולנית ובן כספית ירדו לו קצת מהגב.



מעניין שבין כל ההסברים הוא לא מוצא מקום, אפילו מקומצ'יק, לחרטה שקשורה למעשיו שלו.



להאזנה לקטע »



שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע


חברי הכנסת אופיר אקוניס, מירי רגב וציפי חוטובלי, לפני שבועיים כינסתם מסיבת עיתונאים בהולה ודרמטית, והודעתם לאומה שיש לכם ראיות חותכות על הקשר בין פעילות ארגון וי 15 לבין יצחק הרצוג והמחנה הציוני. "פרשת עמותות ברק 2" קראתם לזה, והגשתם עתירות ודרשתם דרישות ובניתם ציפיות והיום, בקול ענות חלושה, הליכוד מתקפל ומושך בחזרה את עתירתו נגד אירגון וי 15, כי אין ראיות שקושרות אותו למחנה הציוני, או ליצחק הרצוג, או למישהו. אז הנה אני נחלץ לעזרתכם. אקוניס, חוטובלי ורגב, תחפשו עכשיו ראיות שקושרות את וי 15 למני נפתלי. את זה בטוח תמצאו, ואם לא, תשאלו את ביבי, הוא יביא לכם.




חמש בערב, כל יום ב-17:00, רדיו ללא הפסקה