שלום אני בן כספית, ואני היום השוטר הרע. 

נכון, כבר עשינו שוטר רע על התופעה הזו לא פעם ולא פעמיים, העובדה שעברייני ישראל לא עושים חשבון ומפוצצים אחד את השני באמצע הרחוב הסואן תוך סיכון עוברים ושבים. 
אבל עושה רושם שהעניין הזה רק מחמיר. אתמול ירה אקדוחן באילת בעבריין שישב במכונית עם שלושת ילדיו הקטנים, שתי ילדות קטנות נפצעו, היום התפוצץ מטען חבלה במכונית בגבעתיים, בין לבין ירו על הבית של מיכאל מור ועוד כמה זוטות כאלה. 
 

אני מתעכב על העבריין עם שלושת הילדים הקטנים באילת. פעם נוכחות של ילדיו הקטנים של מישהו היתה דוחה את חיסולו לפעם אחרת, עושה רושם שהיום כבר לא, כל האמצעים מקדשים את מטרה, גם אם זה ילדים קטנים, ועל זה השוטר הרע. 
שלום אני אריה אלדד, ואני היום השוטר הטוב.
הפרקליטות הצבאית הגישה היום כתבי אישום נגד שלושה חיילים הנאשמים במעשה ביזה בשכונת סג'עייה בעזה במהלך מבצע צוק איתן.
 כ-2400 שקלים נשדדו ממשפחה ערבית במהלך הקרבות. 800 שקל לחשוד. אני נמנה על המתנגדים לחקירות פליליות נגד חיילי צה"ל על פעולות מלחמתיות, גם אם נהרגו בהם אזרחים ערבים לא מעורבים. זה קורה במלחמות. בכל המלחמות. במלחמות שלנו גם נהרגים חילים שלנו מאש כוחותינו. 
אבל ביזה ושוד, או חלילה אונס, שלא דווח אצלנו כמדומני מאז מלחמת השחרור, אינן פעולות מלחמתיות. ומי שעשה אותם צריך לעמוד לדין ולהיענש בכל חומרת הדין. לא רק את המשפחה הערבית שדדו אלא פגעו במדינת ישראל כולה.
 אסור שערפל המלחמה יכסה על פשעים, ובאותה נשימה יש לעמוד על כך שחיילים שלא פעלו במזיד לפגוע סתם באזרחים תמימים לא יעמדו לדין כפושעי מלחמה. לא בבית ספרנו, ובטח לא בשביל למצוא חן בעיני העולם הנאור.