על פי הסיכום בין הליכוד ויהדות התורה, הקיצוץ בתקציבי קצבאות הילדים שבוצע באוגוסט 2013 יבוטל. כך הקצבה לילד הראשון (שנולד אחרי ה־31 במאי 2003) תהיה 175 שקלים בחודש והקצבה לילד השני, השלישי והרביעי תהיה 263 שקלים בחודש. כאמא ל־11 ילדים, שמחתי מאד לבשורת השבת קצבאות הילדים.
למה עשרה לא הספיקו לי, אתם שואלים? כי אף על פי שאני נטולת לימודי ליבה, למדתי לספור קצת יותר מעשר. וחוץ מזה שהם כבר כאן.
אתם כועסים עלי, אני יודעת, אבל אם תמשיכו לקרוא עד הסוף אולי תסלחו לי. מה גם שאני מעדיפה שתתעצבנו עלי, אבל שאהיה קצת פחות ענייה. בטח עובר לכם בראש ש״קצבאות מעודדות ילודה״. וואלה? אתם באמת חושבים שלפני כל ילד שבא לעולם אמרתי לבן זוגי: ״יאללה, הולכים לעשות קופה על חשבון המדינה״? עד כדי כך אתם מזלזלים בנו?

כל שנה, כמעט, הנחתי את עצמי על מזבח הניתוחים, תחת ידיו האמונות של פרופ' סמואלוב. עכשיו תוסיפו לזה גם את הכאבים, הצלוליט, הלילות ללא שינה, הקפה הקר הנצחי, השיניים, האוזניים, הכינים, גן שושנה, כיתה א', גיל ההתבגרות וכאבי גדילה. וכל הטוב הזה כפול 11 פעמים. 
תעריכו קצת את ילדי, ששווים קצת יותר מ-170 לחודש (סכום שמכסה בקושי את כרטיס הרב קו לבית הספר ואת שקית השוקו והלחמנייה בראש חודש, מנהג דוסי מזה דורות).
בהסכם הקואליציוני החדש סוכם על העלאה הדרגתית של גיל הענקת טיפולי שיניים חינם לילדים באמצעות סל הבריאות, עד גיל 18 (במקום עד גיל 12 כיום) וגם על רפורמה בביטוח הסיעודי והפחתת המע״מ על מוצרי מזון מפוקחים. מה כבר ביקשנו למען השם, מחשב לכל ילד? עד כדי כך קשה לכם לפרגן לנו?
אז אולי תפרגנו לריקי כהן מחדרה, ולמשפחות במעמד הביניים מדימונה ומקריית מלאכי עם יותר משני ילדים, שבשקט בשקט מודים ליעקב ליצמן ולאלוקי החרדים על השבת קצבאות הילדים. לנו זו פרוסת הלחם, להם אולי זה שוקולד השחר שנמרח עליה.
לא רק לילדי החרדים כואבות השיניים אחרי גיל 12, ולא רק אצלנו מאריכים ימים וזקוקים לשירותי סיעוד, גם אצלכם. לצערנו יש זיהוי אוטומטי וקונוטציה תמידית לכסף כשמדובר בחרדים. כל הרשת שטופה בשנאה יוקדת כלפי החרדים, אם כי אנחנו לא היחידים שנהנים מקצבאות הילדים. אבל אנחנו היחידים שנאבקים למען כלל האוכלוסייה להשבת הגזלה.
ישנם כמה סוציאליסטים זכורים לטובה, שמבינים שלא הכל זה עניין חרדי וחילוני. שלי יחימוביץ', שהתנגדה ל״הבטחת הבחירות״ של יאיר לפיד, כתבה: ״מקיימים הבטחות ומקצצים קצבאות ילדים״. יש גם יוסי יונה, אחד התומכים החשובים בהגדלת הקצבאות, שמחה על המדיניות חסרת החמלה בקיצוץ קצבאות הילדים, שדחקה 40 אלף ילדים מתחת לקו העוני.
לא נשכח גם את פרופ' שלמה מור יוסף, מנכ״ל הביטוח לאומי, שהתנגד בזמנו לקיצוץ בקצבאות הילדים, והתריע על הצטרפותם של אלפי ילדים אל מעגל העוני, וד״ר יצחק קדמן שמבין שילד הוא ילד, לא משנה מאיזה מגזר הוא מגיע. השבת קצבאות הילדים היא יותר מעיוות שתוקן, זוהי קצבה מן המוצדקות שיש.