שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע

אני יודע שכבר דיברתי על זה, אבל מדובר במשהו כל כך מקומם, מעצבן ומרגיז, שאדבר על זה שוב, כי היום זה היום בו ממשלת נתניהו אישרה את ההצעה שמבטלת את הדרישה שהתנאי לסבסוד מעונות יום יהיה עבודה של שני בני הזוג, כלומר מיצוי כושר השתכרות.

הדרישה הזו הוכנסה בימי הממשלה הקודמת, אצל יאיר לפיד, ונתפסת כזו שדחפה כמות גדולה של חרדים לצאת לעבודה, אחרת לא יקבלו את הסבסוד הזה ששווה אלפי שקלים לחודש למשפחה.

והנה הוקמה הממשלה הנוכחית, החרדים נכנסו אליה, והדרישה הזו בוטלה, כי למה שהחרדים ייצאו לעבוד, מה רע להם בבית, מה חשוב הפריון במשק, ואחוז ההשתתפות בעבודה במשק, שכל זה יילך לעזאזל, העיקר שדרעי וליצמן וגפני יהיו מרוצים, עכשיו ישראל חוזרת לסבסד בטלה, המשק יילך אחורה, המדינה תלך אחורה, העיקר שיש ממשלה.
שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב.

הועדה המסדרת של הכנסת החליטה היום, לראשונה במדינת ישראל, להפקיד בידי נציג רשימה ערבית ראשות ועדה בכנסת. כיון שהרשימה המשותפת זכתה ב13 מנדטים הודות למאמציו של אביגדור ליברמן, מגיעה להם ראשות ועדה.

הם יקבלו את  הועדה לקידום מעמד האשה  וטוב שכך כי צדקה מתחילה בבית ויש להם המון עבודה בענין הזה. מהמרוץ של טירה שבוטל כי לא יעלה על הדעת שנשים ירוצו ברחובות, ועד לפוליגמיה השלטת באוכלוסיה הבדואית והרצח על רקע כבוד המשפחה.

חבל רק שהרשימה הערבית תציב לתפקיד כנראה את חברת הכנסת עאידה תומא סלימן. ולא את חבר הכנסת טאלב אבו עראר מרע"מ תע"ל הנשוי, על פי התקשורת לשתי נשים. והוא בלי ספק מומחה בנושא.