שלום, אני הילה קורח והיום אני השוטרת הטובה

שולה זקן עוררה השבוע סערה כשהתפרסמה הידיעה שחברת רהיטים שכרה את שירותיה כפרזנטורית. מיד קמו הסנגורים וטענו שלא יתכן שאדם ששילם את חובו לחברה לא יוכל להתפרנס בכבוד.

ואני אומרת- הכל תלוי במה פשעת. אם מדובר בעבירות מין לדוגמה, אין חשש שלא תמצא עבודה- במשרד ראש הממשלה נראה שאפילו ניתנת עדיפות לאנשים עם שלדים מיניים בארון. מהאנשים שהביאו לכם את נתן אשל קבלו את הלהיט החדש של הקיץ- נהג בשיירת ראש הממשלה וחשוד במעשים מגונים בילדה בת 9. נכון, הוא רק חשוד אבל כשסיפור מתחבר לסיפור אי אפשר שלא לתהות. 
 

אז למה שוטרת טובה? כי אני צינית והחדשות הטובות הן לעברייני המין כמובן. תדע כל אישה עבריה באופן ברור ולא כתחושה שעבירות מין, חשדות או סתם התנהגות לא מוסרית שמדליקה כל נורה אדומה אפשרית הן לא כמו כל העבירות - יש שיגידו שהן בכלל לא עבירות. 

שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע

לנגר שפטיש בידו – כל בעיה נראית כמו מסמר, אומר הפתגם. ואכן בני אדם או חברות נוטים לעשות שימוש במה שיש להם. חשמל חינם לעובדי חברת חשמל, קבורה חינם עם נוף לחברה קדישא, חניה חינם על המדרכה לשוטרים כדי לאכול צהריים, ועובדי בנק ישראל  יקבלו עוד כסף, כדי לעבוד.

למה? כי משפצים להם את הבנין בעלות 177 מיליון שקל ובינתיים שכרו להם בנין אחר בעלות של 85 מיליון, עובדי הבנק יקבלו  פיצוי בסך 5000 שח לשנה,  לשלוש שנים, למרות שהשיפוץ יארך שנה וחצי בלבד.  

ויעבדו כל יום חצי שעה פחות. למה? התירוץ הוא אי הנוחות שתיגרם להם בגלל המעבר, וזמן הנסיעה ארוך יותר לעבודה, כאילו אין בין עובדי הבנק גם כאלו שזמן הנסיעה עבורם דווקא יתקצר. אבל הסיבה האמיתית  היא התשובה למה  הכלב מלקק  את בסיס זנבו. כי הוא יכול. הם מתייחסים אל הכסף שלנו כמו עובדי חברת חשמל לחשמל. כסף חינם.