שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב


זהבה גלאון, יושבת ראש מרצ, הגישה הצעת חוק לסימון מוצרי ההתנחלויות. כבר אמרתי פעם שאני מקווה שתיתן דוגמא אישית ומהיום והלאה לא תשתמש בתרופות טבע או מוצרי אינטל כי הם מיוצרים בהר חוצבים, שעל פי אבו מאזן – נמצא בשטחים הכבושים.



אבל ועד מתיישבי השומרון כתב לזהבה גלאון שאם תצליח, כלומר, אם ייגרם נזק כלכלי משמעותי למפעלים ביהודה ובשומרון, יימצאו עשרים אלף פועלים ערבים העובדים בהם בסכנת פיטורין. גלאון אומרת שהמכתב הוא אקט טרוריסטי וסחטני ולכן לא תמשוך את הצעת החוק.



10% מהעובדים הערבים ביהודה ובשומרון מועסקים ב-14 אזורי תעשייה, בשכר ובתנאים סוציאליים לפי החוק הישראלי ומשתכרים פי 2.5 מהשכר הממוצע ברשות הפלסטינית.



מגיע לה שוטר טוב כי שוב גילתה את פניו האמיתיות של השמאל הקיצוני בישראל. הם מפחדים מערבים. ושונאים ערבים. רק מתנחלים הם שונאים יותר.






שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע


כולם מתפעלים ממנהל אונר"א שמודה היום בראיונות שחמושי חמאס הסתירו נשק ואמצעי לחימה במחסני הארגון ומתקניו. הוא מספר ש"אנחנו היינו אלה שמצאו את מאגרי הנשק והתחמושת של חמאס במתקנים שלנו".



ואני דווקא פחות מתלהב מהחברים מאונר"א, כי המידע הזה על שיתוף הפעולה שלהם עם החמאס ידוע לנו כבר הרבה זמן. מי שחשף את המידע הזה ראשונה הוא המודיעין הישראלי. אונר"א נזכרים עכשיו, כשהכל כבר נגמר, והדו"חות של ועדות החקירה השונות כבר הודפסו.



עכשיו זה מאוחר מדי. שוטר טוב תקבלו כשבזמן אמיתי תגידו לחמאס או לדאע"ש או לאיזה טרוריסט, שלא יבוא, שאונר"א לא מאפסנת חומר נפץ, נשק או תחמושת, נקודה.