ביום שלישי אחר הצהריים ישבתי ושתיתי אספרסו ברחוב ויצמן בתל אביב, ליד בית החולים איכילוב, ניצלתי את העובדה שאנשים פונים אלי בעניינים שונים ושאלתי כל אחד מהם, כעשרה בני אדם, מכל העדות והגילים, האם הם יודעים שברחובות נרצחו במהלך השבוע בדקירות סכין שני צעירים ישראלים וארבעה נפצעו.



הם השיבו בשלילה, את שמותיהם הם בוודאי לא ידעו, אחד מהנשאלים אמר לי שהוא זוכר במטושטש שהיה משהו אצל האתיופים. רצח בישראל 2014 הפך להיות אירוע שגרתי, אלא אם הוא נעשה על רקע לאומני – ורצוי שהרוצחים יהיו ערבים או מהגרים–פליטים-שחורים והנרצח יהודי.



זה נשמע נורא אבל זו המציאות. רצח שלושת הנערים הטרמפיסטים – היהודים – הפך לשוק לאומי. הם הפכו לגיבורים לאומים ועם עוד קצת לחץ הם היו נקברים בטקס ממלכתי כמי שנפלו בקרב תוך גילוי אומץ לב למען המולדת. אלמלא הכבוד שאני רוחש לבני משפחותיהם, אנשים מעוררי התפעלות בהגינותם, אמונתם והתנהגותם, הייתי כותב כאן כמה דברים חמורים לגבי צעירים טרמפיסטים בשעות הלילה בשטחים הכבושים, וגם לגבי מי שמאפשר ומעודד אותם לעשות זאת בנימוקים אידיאולוגים מפוקפקים. 
 

בישראל כמו בישראל – אחרי החטיפה, הרצח, הפאשלות שדובר בהן ים של מילים נמצאו כמה פוליטיקאים שהקימו קול זעקה דקה על כך שהצעירים נאלצים לנסוע בטרמפים וכבר נשלפו המיליונים והתכניות איך ליצור מצב שבו שתהיה תחבורה ציבורית ממוגנת למען לא יקרו בעתיד מקרים דומים. בראבו.

תמיד אחרי אסונות שאפשר היה למנוע מראש קמים החכמולוגים שמציעים פתרון שברוב המקרים לא מבוצע את האירוע הבא ואז הם יאמרו "אמרנו לכם".
עוד לא נרגעה המדינה מגילוי גופות שלושת הקורבנות וקריאות הזעקה לנקם עלו מכל חלקי הארץ. מחלקת ההסתה בציבור היהודי עבדה 24 שעות ביממה בכל אמצעי תקשורת, תחת כל מיקרופון רענן ומול כל מצלמת טלוויזיה מזדמנת. לבעלי חוש הריח למתרחש ברחובות ארץ הקודש לא היה ספק שזה ייקח מעט מאד זמן עד שמישהו ייטול את החוק לידיים.

זה התחיל עם נסיונות לינץ' בערבים בירושלים, הפגנות "מוות לערבים" בערים רבות בישראל והסתיים בחטיפת נער ערבי בן 16 בשועפט - הובלתו ברכב להרי ירושלים תוך כדי הכאתו בצורה קשה - ושם, בהרי ירושלים, תוך כדי נשימת אויר ההרים הצלול כיין, הם העכירו את האוויר כשהשקו בכח את הצעיר – שאיבד הכרתו מהמכות – בחומר דליק ואף שפכו עליו את הנוזל, שרפו אותו חי ונעלמו אל עבר החשיכה, שמחים וטובי לב על מבצע הקומנדו שביצעו בדרך לגאולת ישראל. 
 
כמו במקרה החטיפה והרצח של שלושת הצעירים היהודים, גם בחטיפת הצעיר הערבי הייתה פאשלה. לפני שנחטף ניסו אותם חולירות יהודים לחטוף ילד בן תשע מאותו רחוב בשועפט אליו הגיעו עם אותו רכב שהשתמשו בו לחטיפה ולרצח שבלילה שאחרי. המשטרה התייחסה בחפיפניקיות לסיפור החטיפה ולא ביצעה מלאכה יסודית שהייתה מביאה אותה לכנופיית הרוצחים היהודים לפני שיצאו לצייד אדם בלילה שאחרי. את ניסיון החטיפה שכשל סיכלה אמו של הנער הצעיר שהגנה כלביאה על בנה הצעיר ומילטה את החוטפים.
 
פרשת הרצח הזו הלהיטה את הרחוב הערבי. תעשיית חרושת השמועות מבית היוצר של גורמים יהודים מכוערים הפיצה כי הנער נחטף ונרצח על רקע היותו הומסקסואל וכי מדובר בעניינים של כבוד המשפחה. הרבה יהודים מטומטמים האמינו לגירסה הזו והמשיכו להפיצה עד שהמשטרה והשב"כ הצליחו, בעבודה מרוכזת עם השקעה של כוח האדם הטוב ביותר, להגיע לששת היהודים שביצעו את החטיפה והרצח, ושלושה מהם הודו ושיחזרו. שלושת האחרים חשודים בסיוע.
 
במקביל, הרסו כוחות הביטחון את חלק מבתיהם של שני החשודים בחטיפת שלושת הטרמפיסטים היהודים שעד לשעה זו (יום רביעי בצהריים) טרם נתפסו. בבתים של שלושת חברי ארגון הטרור היהודי שביצעו חטיפה ורצח לא נגעו. יהודי לא הורס בית של יהודי.
 
כדי להבין עד כמה אנשי הימין הקיצוני ההזוי מאמינים בשטויות של עצמם, אני מביא בפניכם פקס שהגיע לתכנית הרדיו שלי, "זהבי עצבני" ברדיו ללא הפסקה, ביום ראשון, 6.7.14, זמן קצר לפני ששוחררה לפרסום הודעת פיענוח רצח הנער הערבי החטוף. את הפקס שלחה נאווה קורן מטבריה, דמות מוכרת למאזיני תכניות הרדיו ולקוראי מדורי המכתבים למערכת. וכך כתבה, מלה במלה: "לפני שאתה פותח את הג'ורה השבועית שלך - דיר באלק מלהסית ושוב לאזן בין 'הקיצוניים' שלנו לקיצונים שלהם + דמו של העם היהודי הותר דיו + לא עוד!
 
הרצחתם וגם העללתם וגם שרפתם+זה מה שעשו לנו רוב הערבים משתי גדות לירקון+בסיוע צרצרי התשקורת...ורק שער בנפשך מה צפוי לנו בגבולות אושוויץ 67.
 
ושלא יהיה ספק, יהודים לא רצחו את הנער הערבי האומלל שנרצח בעיתוי הכי מתוזמן מבחינת הסמול והערבים! לרצוח נער הומו+זו לא נקמה על שלושת החטופים-נרצחים, זה עלבון לאינטלגנציה להאשים יהודים בכך!
 
נ.ב. להאמין לממצאי החקירה של מומחים ערבים לרצח הנער הערבי+זה כמו להאמין לממצאי רצח רבין של הפתולוג יהודה היס!".
* * *
הבנתם?! נאווה קורן היא לא היחידה שהפיצה והשמיע את גרסת הנער ההומו ומפאת כבוד משפחת הנרצח לא אפרט ואמשיך מה היו תוכן ההשמצות ומי הנבלות שהשמיעו אותן. להרבה יהודים יש  זיכרון קצר והם שכחו את הרוצחים האכזריים מבני עמנו, ואיני מתכוון לרוצח ההמונים ד"ר ברוך גולדשטיין הגיבור-האליל של הימין ההזוי, שהוקמה לכבודו אחוזת קבר של קדוש כפי שעושים חלק מהפלשתינאים לשאהידים מתאבדים שרצחו עשרות ישראלים חפים מפשע.
 
כמה דוגמאות בקצרה בכדי לא להרוס לכם את השבת: אלי פימשטיין זוכרים? המהנדס מירושלים זה שרצח את בתו הקטנה הודיה בביתם וקבר אותה בבור שהכין מראש בהרי ירושלים. את ארז טבעוני ששרף את למוות את בתו בת השנתיים ובנו בן הארבע וחצי זוכרים? את אמנון כהן שרצח את אשתו בסכין וחנק את שני ילדיו הקטנים למוות זוכרים? את גד כרמי מעכו ששיסף את גרונה של בתו הפעוטה בת תשעת החודשים זוכרים? את דניס אייזן שרצח את בנו בן השלושה חודשים במכת אגרוף אחרי שהפריע לו לישון זוכרים?
 
נדלג על הרבה יהודים טובים אחרים ונסיים את המקבץ עם אדון לוי מהמושב ישרש, זה עם הכיפה הלבנה הגדולה על הראש, ששחט בחודש שעבר את בנו ובתו הקטנים אחרי שכפת אותם וכיסה את עיניהם, שחס וחלילה לא יראו איך אביהם – היהודי הטוב הרחום והחנון – שוחט אותם בדם קר.
 
אז נכון, ישנם הרבה ערבים חולירות, אכזריים מנוולים רוצחים מטונפים ותוסיפו עוד כמה קללות ואמירות בוטות עליהם – אבל אל תשכחו אף פעם שגם אצלנו, בעזרת השם, יש כמויות של רוצחים מתועבים חסרי מצפון ברמות האכזריות ביותר.
 
(לא הזכרתי את שריפתם בחיים של שלושה פועלים באור יהודה שישנו בצריף.הם היו ערבים-אלו שנשרפו כמובן)
בלה בלה 
אחרי האירועים הקשים של חטיפת שלושת הצעירים היהודים וגילוי גופותיהם, אחרי חטיפתו של הנער הערבי וגילוי גופתו, אחרי שהחלו ההפגנות ברחבי הארץ ומטחי הטילים והפצמ"רים הפכו למבול, מלאו אולפני הרדיו והטלוויזיה בפרשנים, מומחים, קצינים בדימוס, אלופים במיל, פוליטיקאים חסרי מעש, לשעברים מכל הסוגים וכולם יחד וכל אחד לחוד, סליחה על הביטוי – זיינו את השכל ברמות בלתי נסבלות. אחד הכותבים המוכשרים בישראל, אפרים סידון, כתב לפני כמה שנים את השיר הסאטירי "ים הזיבולים" שהושמע במופע הנפלא "שירת העצבים". חברו את המילים הבאות עם המנגינה של השיר המפורסם ים השיבולים ותאמינו לי שתיהנו.
ים הזיבולים
ים הזיבולים שמסביב,
מנשיא ועד אחרון שרינו (בלה בלה בלה)
כל אחד מגיב כאן,
ובכוח מגניב,
עוד ועוד תשפוכת לאוזנינו.
"לא נזוז לעד!" וגם "לנצח נצחים!"
"נשקנו הסודי הוא תמיד מוח!"
"נכה את הטרור" שום קאסם שוב לא יחדור"
"וערבים מבינים רק כוח"
ים הזיבולים שמסביב,
ים הנפיחות מתוך הלוע (בלה בלה בלה)
מישירים מבט,
ומפליצים משפט
ואנחנו מתבקשים לבלוע.
"יצאנו ממיתון", "נדאג לחלשים"
ו"השלום בראש מעיננו".
"אנחנו לא בורחים מפתרונות קשים"
"זה לא אישי זה רק טובת עמינו"
בלה בלה בלה בלה
ארכיון פרטי
אני רואה כמה הפקות יקרות בטלוויזיה. המון כסף מושקע בהן. נזכרתי בימים שיוצרים כשרוניים ניסו לעשות סרטים באפס תקציב, אחד מהם היה מיקי בהגן שכתב וביים סדרה בת 13 פרקים שהתעסקה במתח, אימה ומסתורין ונקראה "סיפורים לשעת לילה מאוחרת".
 
היה לי הכבוד לשחק באחד הפרקים בסדרה - בתפקיד הראשי. "מוות בטוח" קראו לפרק שבו שיחקתי בעל מועדון שזקוק להשתלה דחופה ומחסל את אחד מלקוחותיו ושודד את כספי דירה שמכר לאחר שנתגלה בגופו נגיף איידס.
 
כשמצאתי את התמונה באחת מהשקיות בארון המבולגן שלי התחלתי לנבור בים הקלטות שבארון אחר עד שמצאתי את הפרק. צפיתי בו נרגש ואני מוכרח לומר שדי נהניתי. אגב, הסדרה צולמה לפני 25 שנה.
פינת הגימטרייה
מבצע צוק איתן = 859 = תל אביב עולה באש = תקיפה באיראן
כיפת ברזל = 749 = עם ישראל חי, הוא היה והוא יהיה