אבא שלי תמיד גאה כשהוא רואה את השם, התמונה והמילים שלי ברשת או בעיתון. אבל את הטור הבא, אבא, אתה לא חייב לקרוא. נכון, אני כבר בת 30, ועדיין שום אבא לא רוצה לקרוא את הבת שלו מתחננת בפני רופאי כל העולם ובפני ה־FDA: בחייאת, צאו לנו מהתחתונים.
 
בשבוע שעבר התבשרנו שמינהל התרופות והמזון האמריקאי החליט לאשר לראשונה לשימוש את התרופה Addyi, שנועדה לסייע לנשים צעירות הסובלות מירידה בחשק המיני, כלומר רובנו. אני לא אומרת שכולנו לא נשארות קפיציות, רעננות ומוכנות לפעולה גם כשהן בזוגיות ארוכת שנים, עבודה ארוכת שעות ושגרה ארוכת ייאוש; אבל אני מוכנה להתערב על חפיסת גלולות הוויאגרה הנשית החדשה שאני לא לבד.
 
אז עכשיו יש פתרון קסם שאמור להחזיר את הנעורים, את הסומק ללחיינו ואת חדוות החיים של בני זוגנו. נשמע אידיאלי? בואו נבדוק את העובדות לפני שרצים לחדר המיטות. כל הכתבות בנושא וכל הרופאים איימו שמדובר בכדור בעל תופעות לוואי לא פשוטות. בחילה? יש. סחרחורת? קחי. עילפון? שם. נכון, לכל כדור יש תופעות לוואי ורובן לא תוקפות, אבל כדור לחרמנות שמאיים באיבוד הכרה נשמע כמו מחיר גבוה.
 
ובעוד גברים יכולים לקחת ויאגרה מתי שהם רוצים ולצאת לפעולה, את הגלולה החדשה תצטרכי לקחת מדי יום. היא לא משפיעה על כלי הדם שלך, כי אם על המוח. כלומר, איבדת את החרמנות? קחי כדור פסיכיאטרי. כדורים פסיכיאטריים זה אחלה, אבל הוויאגרה הנשית, שבסיס פעולתה הוא העלאת הסרוטונין, רומזת שבניגוד לגברים, שאצלם הבעיה והפתרון מקורם באיבר אחד והחיווטים שהוא מחובר אליהם, אצלנו זה הרבה יותר מסובך.
 
נערות שחונכות את חיי המין שלהן ומגיעות לרופא נשים מקבלות אופציה אחת: גלולות למניעת הריון. שום רופא לא יגיד לך שהגלולות האלה מורידות את החשק המיני, כי גלולות למניעת הריון הן הפתרון הקל. מצד אחד הן מונעות ממך להיכנס להריון, מצד אחר למי בכלל אכפת כשאף פעם לא בא לך? אף אחד גם לא יגיד לך שאת לא כמו גבר, שאת צריכה להתרכז, להיות עם ראש נקי, שאת צריכה קצת רומנטיקה וחיזור ובעיקר הרבה רוגע בשביל להיכנס למצב הרוח שגברים באים איתו מהבית. אף אחד בעולם גם לא יגיד לך שזה בסדר.
 
הוויאגרה הנשית יכולה לפתור לך הרבה ריבים בבית, זה בטוח. אבל רגע לפני שמשתיקים אותך עם עוד תרופה שאת צריכה לקחת כל ערב, ושמשווקת כפתרון המוני לנשים באשר הן, אולי כדאי שייתנו לך איזה שבוע חופש בלי אף אחד על הראש, כוסית יין, איזה אוכל טעים אבל לא כבד מדי, ושחרור מעול היומיום. אם זה לא יתרום לשובבות שלך, זה לפחות לא יגרום לך לאבד הכרה.