עוד מכה בכנף ועוד זעזוע שחווים תושבי מדינת דרום תל אביב בפעם המי יודע כמה. ההבדל היחיד הוא שהפעם רוב אזרחי מדינת ישראל כבר מודעים לסבל אחיהם ולא יהיו מוכנים לעבור על כך בשתיקה. "עד מתי ימשיך המצב הבלתי נסבל הזה?", שואל אותי היום קשיש שחי בשארית כוחותיו בגטו של דרום העיר. "בסוף לא יוציאו מפה אף מסתנן, יוציאו רק אותנו", אומרת לי קשישה ערירית בת 88, שחיה בנוה שאנן ולא מעזה אפילו לחלום יותר בלילות.
 
זה המצב שאליו הביאו אותנו ארגוני השמאל הקיצוני, שופטי בג"ץ וכן - גם ממשלת ישראל. ההסכם הבלתי מתקבל על הדעת שהציגו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הפנים אריה דרעי היה מפח נפש של ממש עבור כל מי שהאמין כי מתחילים לראות את האור בקצה המנהרה. לכן טוב עשה ראש הממשלה שביטל אותו.
 
ומה הלאה? האם אנחנו נכנסים לעוד סיבוב של לחימה? האם שוב נצטרך להיות תלויים בחסדיהם המרים של אלו שרוצים להפוך את עם ישראל למדינת כל מסתנניה? הגיע הזמן לגייס כל טיפת מנהיגות וריבונות ולהראות לעולם שממשלת ישראל לא תתקפל עוד אל מול עתירות הזויות והפגנות סרק ממומנות. הגיע הזמן לא לתת לבג"ץ להמשיך לסרס כל החלטת ממשלה מהותית. הגיע הזמן לפתרון היחיד שיציל את תושבי דרום תל אביב, את עתידה ואת צביונה של ישראל. הגיע הזמן לעקוף את בג"ץ.
 

די לפתרונות לא מעשיים שכולנו יודעים שיעוקרו לא הרבה אחרי שילהיבו אותנו בהם. ואם יש מי שמפריע, כדוגמת השר משה כחלון, חשוב שיהיה מי שיוכיח מנהיגות אמיתית ויפרק את הממשלה אם צריך – כי לא בוחלים באמצעים כשצריך להציל חיים. את החיים שלנו, של עם ישראל.
 
הכותבת היא יו״ר עמותת “העיר העברית״ ופעילה להוצאת המסתננים מדרום ת״א