סטיילינג: שירה גנני וקרן בר
צילום: אביבית וייסמן
כולם מתלוננים על יוקר המחייה. ועדיין, נדמה שהפיד שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם מעולם לא היה מוצף ביותר תמונות מעוררות קנאה של בתים מושלמים (של אחרים). רוצה ליצור גם כן חלל מרשים מבלי לשבור את קופת החיסכון? הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפוך את הבית שלך מצריף לסוויטה אלגנטית: 

ותרו על תאורת תקרה. מנורות עומדות ומנורות שולחן יספקו תאורה רכה ולא ישירה, ישטפו את החדר באור עדין וחמים ויסייעו ביצירת אווירה חמה ויקרה.
החליפו את הצבע בטקסטורה. שמרו על מערך צבעים מונוכרומטי ועדין אבל הרבו בטקסטורות. אמצעי נפלא להחדרת מרקמים לחלל קיים במחיר שפוי הוא דרך טקסטיל - כריות נוי, שמיכות ושטיחים.
 
תלו תמונות. לאמנות יש כוח רב להגדיר את אופיו של חדר אבל היא אינה צריכה בהכרח לעלות ביוקר. כמו שכבר ציינו בספיישל הגדול שלנו לשנת 2015, גם תמונה או פוסטר יפה מלוח מודעות יכול להפוך לתמונה מכובדת. 
קטפו פרחים. אחת הדרכים להוסיף שיק לחלל הבית בלי להוציא שקל היא למצוא פריטים משלימים בטבע: פרחי שדה ואפילו פריחתו הגבוהה של עשב (כמו הזיפנוצה) ייראו נהדר ויפיחו חיים בחלל מנומנם. מחפשים פתרון שאינו נובל? אצטרובלים הם הפרחים של החורף. אפשר למצוא אותם עכשיו בשפע ולהניח בכלי דקורטיבי לקישוט. אפשר אפילו להזליף על אצטרובלים יבשים כמה טיפות שמן ארומטי כמו אורן, אשוח או סנדל-ווד להכנסת היער הביתה וליצירת אווירה חורפית מתוחכמת וחינמית לחלוטין.
צבעו בזהב. החורף יגיע טרנד העיצוב המטאלי לשיאו, כשבראש מובילות המתכות בעלות הגוון החם: זהב, נחושת ופליז. כמה פריטי מפתח עם אופי וברק יבטיחו להוסיף לחלל שלכם מינון מדויק של זוהר.
צמצמו את הכמויות. אחד הכלים החשובים ביצירת מראה יוקרתי ומדויק הוא העריכה - לפעמים אלה לא הפריטים שאנו מציגים, כמו הפריטים שאיננו מציגים, שמשחקים תפקיד מרכזי ביצירת הוייב הנכון. מיינו את חפצי הנוי שלכם והציגו לראווה פריטים בודדים המשרתים אתכם ואת החלל האלגנטי שלכם. עומס לא מוקפד מעניק לרוב מראה זול יותר.